psychotropy (SSRI) a potencja

21. Data: 2005-08-10 11:32:28

Temat: Re: psychotropy (SSRI) a potencja
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> Próba reprezentatywna.

Idiotka. :)

--
Czarek

22. Data: 2005-08-10 11:36:58

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Sławek:

> Pierwszy-lepszy fragment z opisu oddziaływania prozacu:
> "... zaburzenia seksualne jak: zmniejszenie libido, opóźnienie lub brak
> ejakulacji, brak orgazmu, impotencja..."
>
> Wiecej: http://www.lilly.pl/dla_lekarzy/129.php?szMenuInit=3
,7,0,0&bQ=1.

> Powiedz jeszcze na zakonczenie (mam nadzieje) skad sie biora tacy
> niereformowalni debile jak ty? :)

Debilem to Ty jesteś i chamem na dodatek. Ubliżac to mi na pewnoe nie
musisz. NIedorobiony gnomie. A w necie to wiesz różne rzeczy piszą. Jak
sie upre to znajede, ze po prozacku to się dostaje zielonych plam. Ale
dla takiego chama i kretyna jak ty nie warto. Więc rwij wióra frajerze.
Dla mnie koniec dyskusji z Tobą.

23. Data: 2005-08-10 11:40:13

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wez juz lepiej nic nie 'wnioskuj'...
> bo slabo mi sie robi od tych twoich durnowatych wypocin.

A Twoje własne Cię wzmacniają?

A w ogóle czemu mnie zniechęcasz do ćwiczeń? Może jak sobie potrenuję, to za
parę lat wymyślę coś z sensem.

Pozdrawiam,
MAG

24. Data: 2005-08-10 11:40:21

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idiotka. :)

Weź Ty se wnioskuj na temat tego, co mówię... w miarę swoich możliwości
oczywiście. Ale co do oceny osoby póki co kompletnie nie masz podstaw.

Pozdrawiam,
MAG

25. Data: 2005-08-10 11:40:29

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> MAG:

> Wez juz lepiej nic nie 'wnioskuj'...
> bo slabo mi sie robi od tych twoich durnowatych wypocin.

Widze, że z Ciebie chamski krzykacz z małym ego i pewnie tez małym
ptaszkiem a brak erekcji osiągasz i bez leków. Może stąd ten pogląd
twój, ze juz wszyscy i zawsze a jak sie kobiecie nie chce z tobą dołóżka
to na pewno coś bierze. Mylisz się, nic nie musi brać, po prostu na twój
widok pewnie dławi się śmiechem a sex to ostatnio rzecz jaką by chciała
z tobą zrobić.

26. Data: 2005-08-10 11:41:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek:
> [... /rzezbienie w g... zaplutego, niedorobionego buraka/ ...]

PLONK. :)

--
Czarek

27. Data: 2005-08-10 11:42:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> ... do oceny osoby póki co kompletnie nie masz podstaw.

To akurat ja oceniam.
Idiotko. :)

--
Czarek

28. Data: 2005-08-10 11:44:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> ... Może jak sobie potrenuję, to za parę lat wymyślę coś z sensem.

Nie badz naiwna idiotka. :)

--
Czarek

29. Data: 2005-08-10 11:48:05

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PLONK. :)

Taaaa... To mówi o Tobie wszystko. Powodzenia życzę :-)

Pozdrawiam,
MAG

30. Data: 2005-08-10 11:57:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> Taaaa... To mówi o Tobie wszystko.

Lubisz buraki? :)
To tez masz PLONK-a. :))

> Powodzenia życzę :-)

Jak na niedouczona ignorantke to masz tupet, idiotko. :)

--
Czarek

beton
przyjaciel szatana