ptasie odchody w mieszkaniu

1. Data: 2007-08-08 10:04:27

Temat: ptasie odchody w mieszkaniu
Od: Robert Steward <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
przez 3 miesiące w mieszkaniu "szalały" gołebie
(przez nieuwagę zostawiono w mieszkaniu uchylone drzwi balkonowe:(

czym najlepiej usunąc zapach ptasiego guana i czym usunąc z mebli białe
ślady ?
czy jest lepszy środek niż ogólnie dostępne i stosowane w domach np.
ajaxy, cify, itp ?

czy któs przerabiał podobny problem ??

pozdr, R

2. Data: 2007-08-09 06:59:00

Temat: Re: ptasie odchody w mieszkaniu
Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wg. mnie jeśli juz miałeś tam gołębnik to trza będzie dezynfekcje
przeprowadzić.
Pdr. Mariusz

3. Data: 2007-08-09 07:56:15

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ślady ?
> czy jest lepszy środek niż ogólnie dostępne i stosowane w domach np.

Odchody gołębi są trujące/toksyczne - gdzieś kiedyś o tym wyczytałem, a
śladów nie usuniesz, bo uszkodzona jest pewnie powłoka mebla dlatego są
białe plamy.

--=olo=--

szklane drzwi
Proszek/kostki do zmywarki BIO