ptaszki, ptaki, ptaszyska

31. Data: 2010-12-09 13:30:07

Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Dec 2010 11:12:33 +0100, Jan napisał(a):

> ===========================
> Podesłać Ci trochę konopi (ziarna :) ) ze słonecznikiem?

Dzięki, nie, boję się - kiedyś wyrzuciłam na kompost nasiona konopi kupione
dla (zaprzestałych już swego istnienia wonczas) kur, a te, jak na złość
(nasiona, nie kury) wzeszły oraz wyrosły wielkie, zauważyłam w ostatniej
chwili. Musiałam w trybie awaryjnym utylizować, bo już mi prawie Policja na
karku siedziała ;-PPP

32. Data: 2010-12-09 13:30:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:37:33 +0100, Panslavista napisał(a):

> To nie tak. Bierzesz w tym udział jako ogniwo łańcucha pokarmowego. Zjadasz
> i jesteś zjadany...

Dokładnie.

33. Data: 2010-12-09 18:34:55

Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Smaczniejsze jedzenie jest przy wyłączonym telewizorze :-)
> Szczególnie, gdy pokazują programy reklamowe czy przyrodnicze - można
> wzbogacić talerz o cofki. ;-)
>
> Pozdrawiam apetycznie Krycha. :-)

Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
kolei reklamy następujące:
- jedna pani miała zatwardzenie...
- druga miała rozwolnienie...
- trzecia ma wzdęcia...
- czwarta nie trzyma moczu....
-
-
Smacznego.

Antoni Broniak

34. Data: 2010-12-09 19:01:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2010 19:34:55 +0100, Antoni.Broniak napisał(a):

> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
> [...]

Mnie na apetyt szkodzi tylko Bronio - więc na wszelki wypadek TV wcale już
nie oglądam. Jednak i z radia mnie dopadła wieść o jego kolejnej wtopie - i
masz babo placek, nic mi już dziś nie smakuje. Co tam czyjś mocz, co tam
rozwolnienie - gorzej, kiedy Afgańczycy metaforę Bronia potraktują
dosłownie...

35. Data: 2010-12-09 20:04:26

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 19:34, Antoni.Broniak pisze:

> Do białej gorączki doprowadzają mnie reklamy, gdy jem kolację a w TV lecą po
> [...]

A panowie hemoroidy, parodontozę i prostatę - jak równouprawnienie, to
na całego ;)
Niesmaczne są też niektóre reklamy środków rozrzedzających wydzielinę
oskrzelową. Te z kolbami i kolorową zawartością...

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2010-12-09 20:06:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 14:23, Ikselka pisze:

> Nie przesadzaj - niektóre bakterie są konieczne w naszym organizmie, że
> wkleję gotowy tekst...
> http://www.naturalnamedycyna.pl/index.php?option=con
tent&task=view&id=249
> "Ekosystem mikroflory jelitowej posiada bowiem jak każde środowisko
> naturalne zdolność powrotu do równowagi.

Ale czy to znaczy, że one nie ulegają apoptozie i nie wydalają?
Malo co z ich produktów metabolizmu (oprócz witaminy B12) jest apetycznych.

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2010-12-09 20:41:20

Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" delikatniuśka jak pańcia z pieskiem:

> Niesmaczne są też niektóre reklamy środków rozrzedzających wydzielinę
> oskrzelową. Te z kolbami i kolorową zawartością...

Kurde toż to sami esteci opanowali grupe;-) Proponuję zatem każdemu kto
użyje w swoich postach słowa (a fe, a fe, a fe) obornik - od razu walić
dożywotniego bana! Kamikadze, który opisze zalety kurzyńca, laduje
natychmiast w zbiorowym kill filu. Pozew sądowy za zranienie uczuć
estetycznych czekałby każdego, który zapyta o preparaty biologiczne do
szamb...

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszanki, i podejrzanej świeżości konina

38. Data: 2010-12-09 21:29:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 21:41, Johnny pisze:

> Kurde toż to sami esteci opanowali grupe;-)

_Przy jedzeniu_ są niesmaczne.
A co do delikatności, poleciłabym Ci coś z mojej twórczości, ale boję
się, że się zbulwersujesz :p

--
Pozdrawiam - Aicha (p0rn0pisarka)

39. Data: 2010-12-09 21:38:52

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy to znaczy, że one nie ulegają apoptozie i nie wydalają?
> Malo co z ich produktów metabolizmu (oprócz witaminy B12) jest
> apetycznych.

Hejka. Z tego wynika, że człowiek ma zasrany organizm. ;-)
Pozdrawiam nieestetycznie Ja...cki

40. Data: 2010-12-09 21:44:30

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):
> A co do delikatności, poleciłabym Ci coś z mojej twórczości, ale boję
> się, że się zbulwersujesz :p

Gdzie masz swoje pornoteksty?Czy są wystarczająco porno,czy tylko się chwalisz
Pozdrawiam ciekawie.mirzan

fenoanomalie
Roundop
dla grzybiarzy - po sezonie