ptaszki, ptaki, ptaszyska

21. Data: 2010-12-09 09:48:12

Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
news:idq520$uo3$1@news.onet.pl...

> Raptem kilka tygodni temu podczas spożywania posiłku usłyszałem z
> telewizora,
> że człowiek składa się z okoła 10 miliardów komórek a w każdej z nich
> bytuje 10 bakterii.
> Konstatacja: człowiek jest restauracją, noclegownią i wychodkiem dla tego
> "ustrojstwa".
> Posiłek już przestał być tak smaczny.
>
> Pozdrawiam z "absmakiem"
> skryba

To nie tak,
te bakterie nie są w komórkach, ale w jelitkach i są nam bardzo potrzebne
(np. do wytwarzania przeciwciał, witamin itd.)
Ale rzeczywiście na jedną naszą komórkę przypada 9 tych maluchów.
Jesteśmy więc kolonią i wcale nie mamy w niej udziału większościowego :-)

MK

22. Data: 2010-12-09 09:49:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bakteriach i wirusach, które nas toczą chcąc wyprzeć z naszych terytoriów.
> Nasza walka o przetrwanie jest ciężka, nie?

Ixi, ale przecież... trzeba też ofiarować coś z siebie innym - nawet jeśli
jest to trochę słonecznika dla ptaków.
I przecież nikt Cię nie zmusza
I nikt nie zmusi mnie, żebym pozbawiła się ich podziękowania - czyli
rozświergotanego ogrodu za oknem.

MK

PS. Wracaj!

23. Data: 2010-12-09 10:11:14

Od: Jan <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 14:54, Ikselka pisze:

> Nie bardziej, niż np bakterie i wirusy. Więc też mamy swoich wrogów.
====================================
Oj, bardziej. To jednak my żyjemy, pomimo wirusów...

--
Pozdrowienia
Jan

24. Data: 2010-12-09 10:12:33

Od: Jan <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 14:52, Ikselka pisze:
> nam też kiedyś nie było lekko
===========================
Podesłać Ci trochę konopi (ziarna :) ) ze słonecznikiem?

--
Pozdrowienia
Jan

25. Data: 2010-12-09 10:15:03

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 09:47, skryba ogrodowy pisze:
(...)

> [...]
> 10 bakterii.
> Konstatacja: człowiek jest restauracją, noclegownią i wychodkiem dla tego

Smaczniejsze jedzenie jest przy wyłączonym telewizorze :-)
Szczególnie, gdy pokazują programy reklamowe czy przyrodnicze - można
wzbogacić talerz o cofki. ;-)

Pozdrawiam apetycznie Krycha. :-)

26. Data: 2010-12-09 10:37:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan" <t...@o...pl> wrote in message news:idq9vu$h3k$1@news.onet.pl...

> ====================================
> Oj, bardziej. To jednak my żyjemy, pomimo wirusów...
>
> --
> Pozdrowienia
> Jan

To nie tak. Bierzesz w tym udział jako ogniwo łańcucha pokarmowego. Zjadasz
i jesteś zjadany...

27. Data: 2010-12-09 11:30:42

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy <s...@o...eu> napisał(a):

> Konstatacja: człowiek jest restauracją, noclegownią i wychodkiem dla tego
> "ustrojstwa".

A ja na to: http://tomatohobby.eu/tomatoes/index_2.html
Pozdrawiam.mirzan

28. Data: 2010-12-09 13:23:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2010 09:47:05 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

> [...]
> 10 bakterii.
> Konstatacja: człowiek jest restauracją, noclegownią i wychodkiem dla tego

Nie przesadzaj - niektóre bakterie są konieczne w naszym organizmie, że
wkleję gotowy tekst...
http://www.naturalnamedycyna.pl/index.php?option=con
tent&task=view&id=249
"Ekosystem mikroflory jelitowej posiada bowiem jak każde środowisko
naturalne zdolność powrotu do równowagi. Dość często jednak zdarza się, że
spustoszenia wywołane chorobą są duże lub trwają zbyt długo i szybki powrót
do eubiozy nie jest możliwy. Wówczas dysbioza trwa dłużej. To ona właśnie
jest odpowiedzialna za przewlekające się objawy po infekcyjne. Jeżeli stan
dysbiozy pogłębia się na przykład w wyniku stosowanych leków
farmakologicznych, chemii spożywczej, czy niewłaściwego żywienia to
prowadzi ona nieuchronnie do rozwoju przewlekłych dolegliwości, często
pozornie wcale nie związanych z układem pokarmowym. Stopniowo rozwijają
się, więc tak zwane choroby cywilizacyjne takie jak alergie, zaburzenia
przemiany materii, miażdżyca, cukrzyca a także choroby nowotworowe.
Powszechność ich występowania wynika z powszechności występowania
dysbiozy."

29. Data: 2010-12-09 13:24:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Dec 2010 10:49:29 +0100, Vilar napisał(a):

> [...]
> jest to trochę słonecznika dla ptaków.
> I przecież nikt Cię nie zmusza
> I nikt nie zmusi mnie, żebym pozbawiła się ich podziękowania - czyli

A ktoś (ja?) zmusza? Ja tylko przypominam o prawach człowieka!
;-PPP.

30. Data: 2010-12-09 13:25:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Dec 2010 11:11:14 +0100, Jan napisał(a):

> Oj, bardziej. To jednak my żyjemy, pomimo wirusów...

To one już są żtp załatwione? To skad się biorą wciąż nowe ich ofiary?

fenoanomalie
Roundop
dla grzybiarzy - po sezonie
sianie trawy a tv