puder prasowany Vipery

1. Data: 2003-04-30 13:25:10

Temat: puder prasowany Vipery
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym kupić puder w kamieniu Vipery, jakiś czas temu na grupie były
pozytywne opinie, cena niska więc chyba się skuszę. Tylko mam parę pyta: jak
jest z odcieniem tego pudru? Mam jasną cerę i w sumie ten najjaśniejszy
puder wydawał się w porządku. Tylko ostatnio miałam najjaśniejszy Inglota
(zgubiła mi się dziada jedna - na szczęscie ;) i na twarzy stawał się
ciemniejszy, a poza tym konsystencję miał jakąś zbyt mazistą i podkreślał
rozszerzone pory. Czy w przypadku vipe też się mogą zdarzyc podobne
niespodzianki? Aha, i czy nadaje się do tłustej buźki? Matuje?
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-04-30 13:28:51

Temat: Re: puder prasowany Vipery
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym kupić puder w kamieniu Vipery, jakiś czas temu na grupie były
> pozytywne opinie, cena niska więc chyba się skuszę. Tylko mam parę pyta:
jak
> jest z odcieniem tego pudru?
(...)
Trochę głupio odpisywac na własny post ;) Ale właśnie znalazłam stronkę
Vipery. I mam pytanie: co sądzicie o pudrze prasowanym trasparentnym? Lepszy
czy gorszy niż te kolorowe? I jeszcze obejrzałam błyszczyki, nigdy ich
jeszcze nigdzie nie widziałam. Używała może któraś z Was? Jakie wrażenia?

Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-04-30 13:44:36

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozszerzone pory. Czy w przypadku vipe też się mogą zdarzyc podobne
> niespodzianki? Aha, i czy nadaje się do tłustej buźki? Matuje?

Ja kupilam Vipere w kamieniu (hehe ,jak to zabrzmialo), odcien kremowy.
Wrazenia sa takie: choc jest go malo, to jednak jest w miare wydajny. Nie
umywa sie rzecz jasna wydajnoscia do Lentherica, ktory mialam przez pol roku
i jescze wykanczam ;), ale nie jest zle. Odcien kremowy jest jednak dla mnie
tak _na_granicy_, prawie za ciemny. Jest mniej wiecej tak jasny jak
Lentheric translucent 06 (minimalnie ciemniejszy). Jest jasniejszy niz
najjasniejszy Inglot (ja w ogole nie rozumiem, dlaczego Inglot najjasniejszy
jest taki ciemny? Obrazilam sie na ten puder ;)) ) Vipera nie ciemnieje,
matuje! to istotne, nawet mnie potrafi przez 4 godziny zamatowac. Nie
zauwazylam, zeby podkreslala pory. Wydaje mi sie jednak, ze czasami robia
sie smugi. Ogolnie jestem z niego zadowolona. Wiem, ze jest jeszcze odcien
piaskowy bez (mam taki podklad w tym odcieniu i jest akuracik), jesli jest
jasniejszy niz ten kremowy, to bedzie nastepny w kolejce :) Jakies
szczegolne kokosy to to nie sa, ale jak za 10 zl mysle, ze jest naprawde w
porzadku.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-30 14:05:20

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym kupić puder w kamieniu Vipery

Ja kupiłam kiedyś matujący puder transparentny Vipery (ale sypki) i po
pierwsze na buzi zrobił się ciemny, po drugie nie matował dobrze.
Polecam prasowany Lentheric (kiedyś Yardley). Używam go już 15 lat i nie
zamierzam zmieniać. Mam odcień 04 (candle light), choc nie jestem blondynką.
Nie maże się, nie robi smug, nie ciemnieje na twarzy pod wpływem sebum.
Jest tani.

Ola

1. Data: 2003-04-30 14:23:49

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
blondynką.
> Nie maże się, nie robi smug, nie ciemnieje na twarzy pod wpływem sebum.

Dziękuję Wam za odpowiedzi. Jeżeli mi się uda zdobyć Lentherica, to kupię,
ale jeśli nie to jednak zostanę przy tej Viperze.
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2003-04-30 14:57:46

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat używam pudru prasowanego MANHATTAN antybakteryjny
- jest świetny ! Polecam!
Matuje świetnie. Rozprowadza się idealnie. Odcienie różniste!
Pozdrawiam
Jeannette

1. Data: 2003-04-30 15:04:43

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Od kilku lat używam pudru prasowanego MANHATTAN antybakteryjny
> - jest świetny ! Polecam!
> Matuje świetnie. Rozprowadza się idealnie. Odcienie różniste!

Zgadza sie!
Spasiba za przypomnienie o tym cudzie:)))

Kaska

1. Data: 2003-04-30 15:27:55

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

W przypływie natchnienia (a może od nie chcenia?) Silje skrobie:

> Dziękuję Wam za odpowiedzi. Jeżeli mi się uda zdobyć Lentherica, to kupię,
> ale jeśli nie to jednak zostanę przy tej Viperze.

Nie wiem czy to istotne, ale vipera ma dosc intensywny zapach :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-30 15:43:31

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - jest świetny ! Polecam!
> Matuje świetnie. Rozprowadza się idealnie. Odcienie różniste!
Jak juz reklamujemy pudry matujace to dodam od siebie, ze jestem bardzo
zadowolona z Rimmela Stay Matte. :)

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-30 17:57:57

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:3EAFEB7B.6090306@gazeta.pl.NOSPAM...
Nie wiem czy to istotne, ale vipera ma dosc intensywny zapach :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

Niestety Lentheric też. Chyba jednak wolę, jak puder nie ma zapachu, jak
moja obecna Isadora, nota bene genialna.
Rónież pozdrawiam.
Maga

Kupiłam!!!
piegi ;)
Chwale...
Jeśli chcesz otrzymać najnowszy katalog Oriflame !!!
www.oriflame.com.pl/home page/mielec -> Zapraszam