puder w pędzlu Avon

1. Data: 2003-10-19 08:20:07

Temat: puder w pędzlu Avon
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy któras z Was używa może nowego pudru roświetlającego w pędzlu z Avonu (w
takim czarnym pędzlu)?Czy jest podobny do będacego kiedyś w ofercie pudru w
kamieniu z serii Little Black Dress (tak to się chyba nazywało)?Czy może
znacie jakieś podobne do ww pudry innych firm?

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-10-19 10:51:38

Temat: Re: puder w pędzlu Avon
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kamieniu z serii Little Black Dress (tak to się chyba nazywało)?Czy może
> znacie jakieś podobne do ww pudry innych firm?

Nie wiem jak wyglądał ten puder LBD, ale ten jest mocno rozswietlajacy.
Kolorek ma taki troszke ciemniejszy, choc nie tak jak ten brazujacy.
Swiecace drobinki sa jak ze zmielonego brokatu. Raczej do wykonczenia
makijazu.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-19 16:21:39

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kolorek ma taki troszke ciemniejszy, choc nie tak jak ten brazujacy.
> Swiecace drobinki sa jak ze zmielonego brokatu. Raczej do wykonczenia

O taki wlasnie mi chodzi-dzieki za odp:))
Pozdr.
Kasia Ż

Trwała na rzęsach
układanie fryzurki - pomocy!!!!