punkcja

1. Data: 2003-04-14 21:24:06

Temat: punkcja
Od: "MT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Jak wyglada taki zabieg na kregosłupie i czy jest on niebezpieczny dla
zdrowia no i oczywiscie bolesny?
Kto moze zlecic (jaki specjalista) aby taki zabieg wykonac i z jakich
powodów taki zabieg wykonują?
W ktrym miejscu się go robi?

Za podpowiedzi dzienkuję

Robi

2. Data: 2003-04-15 09:50:46

Temat: Re: punkcja
Od: "gab---a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

MT napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>
>Za podpowiedzi dzienkuję
>
>Robi
>
>Punkcję wyk. się w celu pobrania płynu mózgowo-rdzeniowego (PMR). Nie ma
zabiegów zupełnie bezbolesnych. Przecież podanie znieczulenia, zaszczyk, też
do przyjemnych nie należy. Płyn pobiera się w ok. lędźwiowej. Zabieg robią
np. chirurdzy, immunolodzy.

3. Data: 2003-04-15 12:08:22

Od: "someone" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowia no i oczywiscie bolesny?
> Kto moze zlecic (jaki specjalista) aby taki zabieg wykonac i z jakich

Ja kiedys mialem taki zabieg, ale na kolanie (miałem tzn. "wodę w kolanie").
To jest na prawdę bardzo bolesny zabieg- miałem wtedy z 6 lat.

4. Data: 2003-04-15 21:23:36

Od: "rooster" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kiedys mialem taki zabieg, ale na kolanie (miałem tzn. "wodę w
kolanie").
> To jest na prawdę bardzo bolesny zabieg- miałem wtedy z 6 lat.

Ja tez mialem punkcje stawu kolanowego i nic mnie nie bolalo.
Nie straszcie prosze pana/pani.

5. Data: 2003-04-15 21:25:30

Od: "rooster" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
też
> do przyjemnych nie należy. Płyn pobiera się w ok. lędźwiowej. Zabieg robią

Oj, wydaje mi sie ze glownie neurolodzy.
Nie widzialem zeby robil to chirurg lub immunolog.

6. Data: 2003-04-16 19:55:51

Od: "gab---a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

rooster napisał(a) w wiadomości: ...

>też
>

>Oj, wydaje mi sie ze glownie neurolodzy.
>Nie widzialem zeby robil to chirurg lub immunolog.
>
>Wykonują, potwierdzone naocznie w moim miejscu pracy.
>
>--
>Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Porody
Alergia i ból głowy
Co najlepiej zrobić? Jmplanty, koronki, mosty? Prosze o rade
RAK !
Smierc kliniczna - prosba o pomoc w badaniu