pyszny sernik bez pieczenia (milion kalorii)

1. Data: 2000-12-08 08:34:15

Temat: Re: pyszny sernik bez pieczenia (milion kalorii)
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Co to za smietana ktorej uzywasz??? slodka, kwasna, ilu procentowa ??
Co do warzenia sie masy to mozesz dodac do niej troche bardzo garacej oliwy.
Powinno pomoc........
Ania
Ana <a...@e...com.pl> wrote in message
> [...]
> SKŁADNIKI
> 1 l mleka
> 1/2 l śmietany
> 4 jajka
> 1 kostka masła
> 1 szkl cukru pudru
> rodzynki + ew zapach waniliowy
> biszkopty
> galaretka albo polewa na wierzch
> ja dodaję też kubeczek homogenizowanego serka waniliowego, żeby było
więcej
> (;-) i pyszniej ...
> ____________
> Zagotować litr mleka, na gorące wlać śmietanę wymieszaną z jajkami.
Trzymać

1. Data: 2000-12-11 13:40:03

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmietana kwaśna - 18%
Ania K.

Użytkownik "Ania Derejska" <a...@v...ca> napisał w wiadomości
> Co to za smietana ktorej uzywasz??? slodka, kwasna, ilu procentowa ??
> Co do warzenia sie masy to mozesz dodac do niej troche bardzo garacej
> [...]

Pierniczki raz...
SLANE SARDELE - Chorwackie GDZIE?
porozmawiajmy o świetach cd.
żeberka