pyt. do [Opty] co zamiast...

11. Data: 2004-09-13 11:25:57

Temat: Re: pyt. do [Opty] co zamiast...
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl
> to chyba nie wiesz,że pan doktor jan kwasniewski zmienił zdanie i teraz
nie
> poleca już spozywania produktów zawierających weglowodany o wysokim
> indeksie glikemicznym,a do takich produktów należą własnie ziemniaki.
> swoje przemyślenia opublikował na czacie.krysia niedawno cytowała zapis
> czata w kontekście węglowodanów i indeksu glikemicznego na DO.

osobiscie nie uczestnicze w czatach, bo jak dla mnie to ta forma "dyskusji"
jest uzyteczna ale tylko do dyskusji o d.... Maryni ;)
co oznacza ze przywiazywanie zbyt duzej wagi do tego co komus "wyrwie sie"
na czacie jest nie na miejscu

> nie jesteś widze na bierząco ale intuicyjnie dobierasz produkty i
odżywiasz
> się prawidłowo.gratulacje

to od duzych ilosci tluszczu :)))))))))))))) (ta poprawiona intuicja
oczywiscie)

> ps. może kwasniewski zapoczatkuje nową mode w swiecie naukowym?.zamiast
> publikować np. w Lancecie tobędzie sie publikować swoje prace naukowe na
> czacie.i znów doktor jan kwasniewski jest prekursorem i przeciera nowe
> szlaki dystrybucji prawdy

takie to modne teraz

> to po co je spozywasz??wszak nie spozywasz wypełniaczy

wszytko przez te W :(

Jurek

12. Data: 2004-09-13 14:30:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ci3tt0$5jm$1@news.onet.pl...

> [...]
> czata w kontekście węglowodanów i indeksu glikemicznego na DO.
> nie jesteś widze na bierząco ale intuicyjnie dobierasz produkty i

Nie kombinuj po swojemu. Niedawno o tym rozmawialiśmy, już zapomniałeś?
Najlepsze dla nas są węglowodany zawarte W SKROBI, ponieważ są wolno
trawione i wolno oddawane do krwi, zwłaszcza w obecności tłuszczów w
diecie, co zapobiega nagłemu wzrostowi glukozy we krwi po posiłku i
nagłym jej spadkom między posiłkami.
Z tego powodu Kwaśniewski zawierające skrobię ziemniaki W MAŁEJ ILOŚCI
umieścił nawet w produktach zalecanych przy żywieniu optymalnym,
co też wcale nie znaczy, ze musisz obowiązkowo je jeść.
A o IG mówił w kontekście np. cukrzycy, też ci niedawno wyjaśniałam.
Eh... oprócz mięśni poćwicz też pamięć.

Krystyma

13. Data: 2004-09-13 20:21:36

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Co używacie w diecie optymalnej zamiast ryżu, ziemniaków, kaszy,
> czyli zamiast wypełniaczy w trakcie obiadu. Całkiem z tego rezygnujecie?

nie , jemy ryż kasze czy ziemniaki w odpowiedniej ilości

Slawek

14. Data: 2004-09-14 07:57:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ci4asp$40u$1@news.onet.pl...

> Nie kombinuj po swojemu. Niedawno o tym rozmawialiśmy, już zapomniałeś?

czy to chodzi o ten temat w którym Cooler prosił cie o podanie żródeł tych
twoich wymysłow????a ty ich nie podałaś z niewiadomych powodów

15. Data: 2004-09-15 07:44:12

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wreszcie zaczynasz cos rozumiec! moze jednak nie wszytko stracone
> (nadzieja umiera ostatnia) :/

zabawny jesteś

Cola light
Moja dieta part 3