[pyt]forma do pieczenia ciast - teflonowa

1. Data: 2006-11-16 17:31:31

Temat: [pyt]forma do pieczenia ciast - teflonowa
Od: j...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy teflonowa forma do pieczenia ciast
http://tinyurl.com/vye7j
wymaga smarowania tluszczem przed wylaniem masy ciastowej na nia.

2. Data: 2006-11-16 18:49:21

Temat: Re: [pyt]forma do pieczenia ciast - teflonowa
Od: "Maciej Muran" <noaddress@nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@p...fm> napisał
> Witam
> Czy teflonowa forma do pieczenia ciast
> http://tinyurl.com/vye7j
> wymaga smarowania tluszczem przed wylaniem masy ciastowej na nia.

A "dobrze wiedzieć - Dla uzyskania lepszych rezultatów, przed użyciem należy
lekko nasmarować tłuszczem lub olejem" widoczne w opisie nie jest
wystarczające?

M.

3. Data: 2006-11-16 19:45:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@p...fm napisał(a):

> Witam
> Czy teflonowa forma do pieczenia ciast
> http://tinyurl.com/vye7j
> wymaga smarowania tluszczem przed wylaniem masy ciastowej na nia.

Ja smaruje i podsypuje bułka, albo kasza. Do nieposmarowanej ciasto sie
jednak przylepia
--

Gosia

4. Data: 2006-11-17 17:07:43

Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@p...fm> napisał w wiadomości
s.com...
> Witam
> Czy teflonowa forma do pieczenia ciast
> http://tinyurl.com/vye7j

Kila d ni temu w Auchanie kupilem sobie zestawik takich 3 form o roznej
wielkosci za 40 zł... polecam

UWAGA!!! GRONKOWIEC !!!
Reduza sua conta telefônica! em ligaçőes ddd e ddi em 90% com taxa única e ligaçőes ILIMITADAS. para todo o Brasil e oito paises da América latina.
Taki przepis słyszałam
technologicznepytanie w kwesti octu z jablek i tego Pantavisty
RE:WĄTEK O MAKARONACH