[pyt] najnowszy numer Anny

1. Data: 2003-10-02 10:40:54

Temat: [pyt] najnowszy numer Anny
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przegladam pazdziernikowy numer Anny i albo jestem niedorozwinieta albo cos
mam z oczami, ale na arkuszu B widze cos, co wyglada jak szablon na zajaczka
czy kroliczka (naniesione czarnym konturem na szarym konturze galazki
kasztanowca i debu) a w gazecie za Chiny ludowe nie moge znalezc niczego, co
odpowiadaloby tym konturom.
Moze mnie ktos oswieci czego to dotyczy...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-10-02 11:55:56

Temat: Re: [pyt] najnowszy numer Anny
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia"
> [...]
> czy kroliczka (naniesione czarnym konturem na szarym konturze galazki
> kasztanowca i debu) a w gazecie za Chiny ludowe nie moge znalezc niczego,

Polskie wydanie Anny rozni sie od wydania niemieckiego, ze wzgledu na cene
(tlumaczenie polskiej redakcji) wprowadzaja ograniczenia i z kazdego numeru
cos wycinaja, z tego widocznie maskotke:( Jesli Ci zalezy napisz do polskiej
redakcji, pewnie przysla Ci mailem zdjecie i sposob wykonania maskotki - mi
kiedys przyslali zdjecia owadow, do ktorych byl tylko schemat.

Elzbieta

1. Data: 2003-10-02 12:04:43

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> kiedys przyslali zdjecia owadow, do ktorych byl tylko schemat.

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Teraz wszystko rozumiem a juz naprawde
zwatpilam w swoje oczy;-)
Napisze do nich, moze beda mogli przyslac ten model, bo wyglada ciekawie.

pozdrawiam serdecznie
Basia

xxx-pierwsze w zyciu
[xxx] Teresa Wentzler's Celestial Dragon
poszukuje schematu na obrus
haftowane naszywki na czapeczki
Mulina ,kanwa itp. przez internet....