pyt teoretyczne ? przedmioty szkolne a zwolnienie lekarskie

1. Data: 2003-08-29 12:11:27

Temat: pyt teoretyczne ? przedmioty szkolne a zwolnienie lekarskie
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi.

Tak mnie zastanawia bo mam to juz wiele lat za soba ale czy np. lekarz
okulista moze zwolnic z obowiazku czytania lektur szkolnych. Tak jak dowolny
lekarz moze zwolnic z w-f'u.
Czy wogole mozliwe jest zwolnienie lekarskie z innych przedmiotow nie tylko
w-f'u.
np od psychiatry z matematyki jezeli stwierdzi on np. ciezka fobie na
punkcie danego przedmiotu, ktore wywoluja grozne reakcje u ucznia ?

2. Data: 2003-08-29 13:07:26

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tak mnie zastanawia bo mam to juz wiele lat za soba ale czy np. lekarz
> okulista moze zwolnic z obowiazku czytania lektur szkolnych. Tak jak
dowolny
> lekarz moze zwolnic z w-f'u.

tak czysto teoretycznie (pomijając aspekt sensu takiego zwolnienia) - tak.
Ze swojej szkoły pamiętam dzieci okresowo zwolnione z czytania i/lub pisania
z róznych powodów zdrowotnych. Ale jeśliby to miało być zwolnienie stałe -
pewnie rada pedagogiczna czy jakaś inna zmora musiałaby orzec, czy w tej
sytuacji jest sens dziecko w szkole trzymać.

J.

3. Data: 2003-08-29 13:10:53

Od: alek <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam!

Doxent wrote:
> [...]
> np od psychiatry z matematyki jezeli stwierdzi on np. ciezka fobie na
> punkcie danego przedmiotu, ktore wywoluja grozne reakcje u ucznia ?

Tak ale moze nie zaliczyc rok lub moga zaproponowac nauke w szkole
specjalnej by sie nie stresowal ;-)

4. Data: 2003-08-29 16:46:23

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o WF powinien zostac wycofany ze szkol, bo w tej formie i z
taka kadra to strata czasu. Zreszta po reformie edukacji w szkolach powinno
sie wszystko wycofac.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

5. Data: 2003-08-29 19:22:48

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na ten przykład swego czasu byłam przez 2 lata zwolniona z pisania
czegokolwiek w szkole, łacznie ze sprawdzianami i innymi pierdołami typu
matura :)

Owszem wymagało to dostarczenia niezliczonej ilości dokumentacji, poddania
sie badaniom psychologa, pedagoga, psychiatry itp. speców...jaki to miało
związek z moją chorą ręką, nie wiem.
Nauczanie indywidualne także mi 'proponowano' ale nie wyraziłam ani ja, ani
rodzice zgody no i jakoś i ja przeżyłam i moi pedagodzy również.
Łeee długo by o tym pisać...w kazdym badz razie teraz wszystko jest cacy!

pzdr.
M.

Monitor
Problem z kolanem