pytanie

1. Data: 2005-07-22 08:51:24

Temat: pytanie
Od: "ksywa" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiśnie do kiedy je można kupić mam remont w mieszk. a chciałbym je kupić.
Chodzi mi o odmianę Lucyna lub może jakie polecacie chodzi mi o słodkie i
duże
Dzieki!

2. Data: 2005-07-22 09:03:51

Temat: Re: pytanie
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

ksywa wrote:

>Wiśnie do kiedy je można kupić mam remont w mieszk. a chciałbym je kupić.
>Chodzi mi o odmianę Lucyna lub może jakie polecacie chodzi mi o słodkie i
>duże

Toz to podchodzi po handel zywym towarem !!! ;))

Ale o co konkretnie Ci chodzi?

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

3. Data: 2005-07-22 09:51:04

Od: "ksywa" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

O Wiśnie ! - odmiana Lucyna lub inne (DOBRE !) sprawdzone przez was i dokąd
można je kupić na targach do końca lipca czy dokąd bo nie wiem
Dzieki!
~~~~~~~~~~~~

4. Data: 2005-07-22 09:56:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jul 2005 11:03:51 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

>Toz to podchodzi po handel zywym towarem !!! ;))
>
>Ale o co konkretnie Ci chodzi?
>
>Kot
>
>--

Ja przeczytalam pare razy i zrozumialam, choc nie na poczatku:
czlowiek ma pieklo w domu (= remont, cos jak ja...)
chyba juz sa wisnie
chce wisnie
nie ma warunkow (w/w remont)
jak dluigo jeszcze beda, czy juz sa
czy odmmiana Lucyna jest ok - duza i slodka (nie znam Lucyn, wiec
nie wiem czy sa duze i slodkie, ale podejrzewam, ze za "duza" to
mozna po pysku oberwac przechodzonym sledziem :PP
czy sa polecane inne duze i slodkie bo widac ma chec na
przetwory. ma nadzieje, ze jednak jak mu sie tajfun po mieszkaniu
przewalkuje to te wisnie kupi i rzondza zostanie zaspokojona

kapewu?

Pierz
>Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

>http://www.a-plus.pl

K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-07-23 09:56:20

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> nakibordził(a):

> czy odmmiana Lucyna jest ok - duza i slodka (nie znam Lucyn, wiec
> nie wiem czy sa duze i slodkie, ale podejrzewam, ze za "duza" to
> mozna po pysku oberwac przechodzonym sledziem :PP

nie nie nie on nie pyta czy Lucyna jest dobra tylko czy jest dostepna a przy
okazji jakie inne polecacie ale takie ktore sa slodkie i duze przeciez to
proste wystarczy sie wczytac dobrze a swoja droga po co komu znaki
przestankowe

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

6. Data: 2005-07-23 10:16:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Jul 2005 11:56:20 +0200, Kamil Raczynski
<r...@r...yupe.net> wrote:

> [...]
>okazji jakie inne polecacie ale takie ktore sa slodkie i duze przeciez to
>proste wystarczy sie wczytac dobrze a swoja droga po co komu znaki

Oj, czepiasz sie :P a swoja droga - znasz Lucyne?

Pierz, co o wisniach to nie ma bladego pojecia - jak jestem w PL
i sa to sie ciesze, w zeby im nie zagaldam tylko od razu
nastawiam je na wisniowke...a jak co zostanie to konfitury tworze

K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-07-23 12:02:56

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> nakibordził(a):

> Oj, czepiasz sie :P a swoja droga - znasz Lucyne?

Nie mam pojęcia. Wiśnie spożywam od ręki, w ilościach nieograniczonych, nie
patrząc czy zawierają mięsną wkładkę. Dlatego całkiem możliwe że kiedyś
Lucynę, ekhm, skonsumowałem.

8. Data: 2005-07-25 07:03:28

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> napisał(a):

> [...]
> patrząc czy zawierają mięsną wkładkę. Dlatego całkiem możliwe że kiedyś

to w wisniach moze byc miesko? takie biale gilgoczace w jezyk? pfuj!
BTW - ja tam nie bylabym taka pewna co Autor miau na mysli tForzac owa
wiadomosc

Zdrowki
Hania

Schab ok 0,5 kg i co dalej .....