[pytanie] Mięso jak z hamburgera

21. Data: 2007-12-05 15:13:53

Temat: Re: [pytanie] Mięso jak z hamburgera
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:

> To jest pdf. Również poszło na priv.

O, dziękuje pieknie;-) a "fiku" wywalone z adresu?

--

Gosia

22. Data: 2007-12-05 15:41:25

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ... uważam, że "nawet" McDonalds
> serwuje beleco.

Przepraszam, co to jest "beleco" ?

JBP

23. Data: 2007-12-05 16:45:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 16:41:25 +0100, JBP napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, co to jest "beleco" ?
>
> JBP

Każde zbiorowe żywienie, gdzie odbywa się serwowanie dań przyrządzanych z
zamrożonych półproduktów. No cóż, wiem, to przecież w końcu istota
jadłodajni typu McDonalds - bo przecież ani "knajpki", ani restauracje to w
końcu nie są...

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

24. Data: 2007-12-05 17:32:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Michwelt" <m...@...ah.o-o.com> wrote in message

> Bzdura. Nawet jeśli jesteś przyzwyczajona do smaku hamburgerów z Makro czy
> z Biedronki, to nie znaczy, że inni również.

Ona cale zycie zywi sie w Biedronce.
Dlatego jest taka zryta.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

25. Data: 2007-12-05 19:26:11

Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moge prosic tez?

26. Data: 2007-12-05 19:29:42

Od: abdul <a...@o...de> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
> zamrożonych półproduktów. No cóż, wiem, to przecież w końcu istota
> jadłodajni typu McDonalds - bo przecież ani "knajpki", ani restauracje to w

A tam marudzisz. Ja tam bym mogl codziennie jesc fast foody, z reguly
wybieram jednak KFC, nie ma to jak np. longer. Whooper z BK tez jest
swietny, na pewno lepszy od tych twoich pseudo hamburgerow.

27. Data: 2007-12-05 19:29:54

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Dec 2007 20:29:42 +0100, abdul napisał(a):

> [...]
> wybieram jednak KFC, nie ma to jak np. longer. Whooper z BK tez jest
> swietny, na pewno lepszy od tych twoich pseudo hamburgerow.

Lepszy - to pojęcie względne. Skoro Ci smakuje, to jedz.

28. Data: 2007-12-06 08:32:59

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> O, dziękuje pieknie;-) a "fiku" wywalone z adresu?

!@#$%^&*()
Poszło drugi raz :-)

29. Data: 2007-12-06 09:55:24

Od: Michał Piechowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora