[pytanie] Wroclaw - sklepy z butami na duze kopytka :)

1. Data: 2003-01-10 13:46:23

Temat: [pytanie] Wroclaw - sklepy z butami na duze kopytka :)
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadaje pytanie w imieniu mojej siostry ("O, nr 42! Wez, zapytaj sie o
Wroclaw!!"), posiadaczki nr 42 i wiecznego problemu kupna butow. Widze
_wontek_ o Krakowie i tam juz dziewczyny sobie poradzily :-)))
Powiedzcie, prosze, gdzie takich butow szukac we Wroclawiu? Deichman to
pewnie w calym kraju ma podobny asortyment, ale gdzies jeszcze zagladnac?
Z gory dziekuje

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-10 13:51:03

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadaje pytanie w imieniu mojej siostry ("O, nr 42! Wez, zapytaj sie o
> Wroclaw!!")
A, nie wyjasnilam: siostra zagladnela mi przez ramie :-)) I przeczytala
wypowiedz Kvenmadur.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-10 13:53:34

Temat: Re: [pytanie] OT
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Powiedzcie, prosze, gdzie takich butow szukac we Wroclawiu? Deichman to
> pewnie w calym kraju ma podobny asortyment, ale gdzies jeszcze zagladnac?

Heh:)
Wy tak macie rodzinne?
Jedna ma ryjek a druga kopyta? :)))
:oPPPPPP

Coraz bardziej jestem ciekawa jak wygladasz:)
Prosze obrac kurs na Krakow

Kaska

1. Data: 2003-01-10 13:57:40

Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a):

> Powiedzcie, prosze, gdzie takich butow szukac we Wroclawiu? Deichman to
> pewnie w calym kraju ma podobny asortyment, ale gdzies jeszcze zagladnac?
Proponuje Quick Schuh w Galerii Dominikanskiej. Moj TZ ma takze duzy rozmiar
buta, a w Quick Schuh zawsze cos znajdzie. meskie buty maja czasem az do 50,
wiec pewnie beda mieli rowniez damskie 42. Ceny sa nieco wyzsze niz w
Deichmannie, ale i jakosc lepsza, duzo butow ze skory etc.

Dunia

1. Data: 2003-01-10 13:58:10

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, nie wyjasnilam: siostra zagladnela mi przez ramie :-)) I przeczytala
> wypowiedz Kvenmadur.
>
> Kruszynka
A, dziękuję ;)
Magda

1. Data: 2003-01-10 13:59:44

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh:)
> Wy tak macie rodzinne?
> Jedna ma ryjek a druga kopyta? :)))
> :oPPPPPP
>
> Coraz bardziej jestem ciekawa jak wygladasz:)

Chyba sobie zrobie jakies aktualne zdjecie i przesle :-))
No, siostra ma jeszcze Zad (o sobie mowi, ze przez duze Z, ale ja tam
zadnego "Z" nie widze :)) ).

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-10 13:59:48

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a):

> Heh:)
> Wy tak macie rodzinne?
> Jedna ma ryjek a druga kopyta? :)))
> :oPPPPPP
>
>Jak fajnie, ze sa jeszzce ludzie z poczuciem humoru :-)

Reniaszka spotykajaca dzisiaj ludzi bez..

1. Data: 2003-01-10 14:04:08

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypomniałam sobie, że moja sąsiadka (ma tez 42 nóżkę) kupiła ostatnio ładne
kozaki i połbuty na Swidnickiej, naprzeciwko Raportu dawnego, I piętro, chyba
to się nazywa kiermasz taniego obuwia, taki ze stopą. A buty naprawdę fajne :-
)

1. Data: 2003-01-10 14:08:38

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje Quick Schuh w Galerii Dominikanskiej.
Dzieki :)
Siostra mowi, ze byla tam i wlasnie tam udalo jej sie kupic jakies mozliwe
buty na zime. No ale szukamy jeszcze jakichs mozliwosci manewru, jakby tamto
miejsce zawiodlo :))

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-10 14:17:22

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba sobie zrobie jakies aktualne zdjecie i przesle :-))
> No, siostra ma jeszcze Zad (o sobie mowi, ze przez duze Z, ale ja tam
> zadnego "Z" nie widze :)) ).

Kopyta i zad?
Do tego mi pasuje czerwony ogon zakonczony strzalka i aromat siarki/smoly:)

A tak wogole to wiekszosc bab grzeszy.
Zreszta sama mowisz ze niczego takiego u niej nie zauwazylas
Wymyslaja sobie zady, twarze pokryte samymi problemami i trzy wloski na
krzyz.
Ktos z boku nigdy w zyciu by sie nie domyslil jakie kompleksy moga siedziec
w takiej kobitce.
Proponuje przylozyc siostrze w ów zad, wybic jej glowy glupoty:)

Kaska

Krakow - zakupy M1
Przyspieszacz opalania na solarium
Kosmetyczka na Studniowke