pytanie bardzo nietypowe...

1. Data: 2004-01-17 22:36:35

Temat: pytanie bardzo nietypowe...
Od: "brian" <b...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

prosze o pomoc; nie wiem czy dobra grupa ale prosilbym o odpowiedz na
pytanie:
"dlaczego matematyka jest krolową nauk?"

w odpowiedzi nalezy uwzglednic fragmenty nastepujacych pozycji:

- Neil Postman "Technopol. Triumf techniki nad kulturą"
- Bron Reeves, Clifford Nas "Media i ludzie"
- J. David Boler "Czlowiek Turinga"
- Patricia Wallace "Psychologia Internetu"
- S. Keith Delvin "Żegnaj Kartezjuszu. W poszukiwaniu nowej kosmologii
umyslu"

bede niezmiernie wdzieczny za pomoc ew. wskazanie grupy, na ktorej uzyskam
satysfakcionujaca odpowiedz...

pozdrowienia

Piotr

1. Data: 2004-01-17 22:37:52

Temat: Re: pytanie bardzo nietypowe...
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

brian<b...@w...de>

> prosze o pomoc; nie wiem czy dobra grupa ale prosilbym o odpowiedz na
> pytanie:
> "dlaczego matematyka jest krolową nauk?"

e tam nietypowe, wałkuje się to tutaj od niepamiętnych czasów

ot, choćby i trzy dni temu:

p.

1. Data: 2004-01-17 23:33:46

Od: takata <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> prosze o pomoc; nie wiem czy dobra grupa ale prosilbym o odpowiedz na
> pytanie:
> "dlaczego matematyka jest krolową nauk?"

PO co ci jakas grupa - przeciez to oczywiste ze matematyka jest krolowa
nauk. Zanim zostala krolowa nauk przed nia to miejsce zajmowalo kilka
innych - chocby filozofia jako pierwsza chronologicznie rzecz biorac. A
teraz jest matematyka i jakos nie widac nastepcy:-)

jacek

1. Data: 2004-01-18 00:38:45

Od: "pepo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "dlaczego matematyka jest krolową nauk?"
matematyka to logika
a z logiki wszystko sie bierze:)

--
ciufakers pepo

1. Data: 2004-01-18 06:58:52

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pepo" <j...@w...pl>
> Użytkownik "brian" <b...@w...de>

> matematyka to logika
> a z logiki wszystko sie bierze:)
> --
> ciufakers pepo

a o których "matematyka" napisałeś?? :o)
POJĘCIE + LICZBA = POJĘCIE :o)
Alef0 + X = Alef0 :o) ^ :o)
OGROM + "ciufakers pepo" = OGROM
"ciufakers pepo" = OGROM - OGROM = NIC :o) ^ :o) ^ :o)
LOGIKA jal sk*rwysyn ;D
wniosek:
"z logiki wszystko sie bierze:)" [pepo] ?
z "logiki" bierze się też NIC (czytaj: "ciufakers pepo") ;)))
\|/ re:

1. Data: 2004-01-18 07:15:45

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>
> Użytkownik "pepo" <j...@w...pl>

>>> Piotr

> [...]
> wniosek:
> "z logiki wszystko sie bierze:)" [pepo] ?
> z "logiki" bierze się też NIC (czytaj: "ciufakers pepo") ;)))

PS.
wysłałem Ci "pepo" posta na priv