pytanie do KLIKI i nie tylko

41. Data: 2002-08-30 20:38:37

Temat: Re: pytanie do KLIKI i nie tylko
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba pamietac, ze Jerzemu zawija linijki. A wiec adres to takie dlugie
cos na 2 lub 3 linijki,
> wtedy sie otwiera.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

a jak odwinac te linijki
?
probowalem wkleic calosc
a udawalo sie przeniesc tylko gorny wers
i bylo jak uprzednio
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

42. Data: 2002-08-30 21:24:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nic z tego nie wyjdzie dopóki nie zdobędziesz nowej materii.
> ;-)
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
:)
jesli zastosowac do powyzszego tzw dowod nie wprost
tzn jesli duzo marchewek nie dziala na ksiezyc
to rowniez ksiezyc nie dziala na marchewki
wobex powyzszego wychodzi na moje
:)))))))))

43. Data: 2002-08-31 00:15:47

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> jesli zastosowac do powyzszego tzw dowod nie wprost
> tzn jesli duzo marchewek nie dziala na ksiezyc
> to rowniez ksiezyc nie dziala na marchewki
> wobex powyzszego wychodzi na moje

Dowody to juz moja specjalnosc. Po pierwsze nie jest
to dowod nie wprost. Po drugie, rozumowanie jest
falszywe. Jezeli stuknie sie maly fiat z TIRem, to kazdy
dziala na drugiego, ale ze TIR ma znacznie wieksza mase,
jego dzialanie na malucha bedzie znacznie wieksze niz
dzialanie malucha na TIRa.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

44. Data: 2002-08-31 00:18:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> a jak odwinac te linijki
> ?
> probowalem wkleic calosc
> a udawalo sie przeniesc tylko gorny wers
> i bylo jak uprzednio

Najpierw przenisisz pierwsz linijke, potem do jej konca
przyczepiasz przeniesiona druga.

Pozdrowienia,
Michal

45. Data: 2002-08-31 05:48:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Najpierw przenisisz pierwsz linijke, potem do jej konca
> [...]
:)
wielkie TX
wieczorem poprobuje odwinac a teraz
pora spieszyc na panderoze
:)))))

46. Data: 2002-08-31 05:48:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziala na drugiego, ale ze TIR ma znacznie wieksza mase,
> jego dzialanie na malucha bedzie znacznie wieksze niz

:)
o ile jeszcze pamietam
dowod niewprost polega mniej wiecej na tym
ze gdy w przypadku dwoch mozliwosci wykluczymy jedna z nich
to niewprost udowadniamy tym samy poprawnosc drugiej
:)
Twoj przyklad dotyczy innego dzialu fizyki
chyba jest ilustracja zasady zachowania energii:
my "rozwazamy" o wplywie grawitacyjnym ksiezyca na marchewki
pod katem kiedy je siac/zbierac
a nie o rzucaniu marchewkami w lysego
:)
ma albo nie ma
oto jest pytanie....
:)

47. Data: 2002-08-31 20:03:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ma albo nie ma
> oto jest pytanie....

Rozumowanie Michała poszło trochę w bok i dlatego to napisałem.
Nieistotne jest ile będzie tych marchewek [wiele czy jedna], istotne jest
to, że z punktu widzenia księżyca oddziaływanie się nie zmieni, natomiast
pojedyncze oddziaływania będą różne. [Chociaż może się mylę?]
No właśnie jak to będzie?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

48. Data: 2002-08-31 22:08:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> o ile jeszcze pamietam
> dowod niewprost polega mniej wiecej na tym
> ze gdy w przypadku dwoch mozliwosci wykluczymy jedna z nich
> to niewprost udowadniamy tym samy poprawnosc drugiej

Chodzi o to, ze zakladamy, ze twierdzenie jest nieprawdziwe
i przy tym zalozeniu dochodzimy do sprzecznosci.

Ale to jest tak samo.

Pozdrowienia,
Michal

49. Data: 2002-08-31 22:12:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:akr7eo$c9h$1@sunsite.icm.edu.pl...

> [...]
> to, że z punktu widzenia księżyca oddziaływanie się nie zmieni, natomiast
> pojedyncze oddziaływania będą różne. [Chociaż może się mylę?]

Oczywiscie jesli patrzec na dzialanie ukladu Ziemia-marchewka na
Ksiezyc, to masz racje. I taki jest aspekt praktyczny. Niezaleznie
od tego ile marchewki bedziemy hodowac, Ksiezyc tego nie
poczuje. Natomiast dyskusja toczy sie raczej o aspekcie filozoficznym,
czyli o dzialaniu samej marchewki na Ksiezyc. Z motyka na Slonce
i z marchewka na Ksiezyc.

Pozdrowienia,
Michal

50. Data: 2002-08-31 22:21:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczuje. Natomiast dyskusja toczy sie raczej o aspekcie filozoficznym,
> czyli o dzialaniu samej marchewki na Ksiezyc. Z motyka na Slonce

hehe
zaczelo sie od tego
ze nie uznalem za logiczne uzaleznienia od opadajacego czy wznoszacego sie
ksiezyca
mam czy nie mam: zasiac/zerwac marchewke
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Co posadzić w betonowych donicach ?