pytanie do Krakowianek - gdzie p.Agnieszka?!!!?!

1. Data: 2005-08-19 20:17:33

Temat: pytanie do Krakowianek - gdzie p.Agnieszka?!!!?!
Od: "Milou" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy! Może ktoś będzie wiedział, co się stało z Panią Agnieszką z salonu
fryzjerskiego NEO na Grodzkiej w Krakowie??? Niestety nie chcieli udzielić
mi informacji, gdzie teraz można ją znaleźć :(
Buuuu kto mi teraz będzie tak rewelacyjnie włoski obcinał :(((

Pozdrawiam,
Milou

1. Data: 2005-08-19 20:32:42

Temat: Re: pytanie do Krakowianek - gdzie p.Agnieszka?!!!?!
Od: "/Agalay" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milou" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Buuuu kto mi teraz będzie tak rewelacyjnie włoski obcinał :(((

Niestety nie wiem co sie stalo z p. Agnieszka (tylko raz u niej bylam) ale
moze przetestuj p. Iwone na ul. Piastowskiej, salon sie chyba "trendy"
nazywa. Ceny zblizone do neo i do wszystkich innych.
Polecam, pierwszy raz mam fryzure, ktorej NA PRAWDE nie musze ukladac zeby
wyjsc do ludzi :)
pozdro

1. Data: 2005-08-20 19:32:39

Od: xanka <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milou wrote:

> [...]
> mi informacji, gdzie teraz można ją znaleźć :(
> Buuuu kto mi teraz będzie tak rewelacyjnie włoski obcinał :(((

z tego co mi wiadomo jest na urlopie :) sama czekam az wroci ;)

pzdr
xanka

1. Data: 2005-08-20 20:37:39

Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi informacji, gdzie teraz można ją znaleźć :(
> Buuuu kto mi teraz będzie tak rewelacyjnie włoski obcinał :(((

Agnieszka ssała mego orzeszka

1. Data: 2005-08-22 12:27:28

Od: Aixa <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy te panie tak cudownie tną włosięta??? Sama szukam porządnej
fryzjerki, która z moich kołków nie zrobi tragedii. Z musu i braku
dobrej fryzjerki noszę proste, dlugie włosy i wyglądam fatalnie. A rady
typu: to musi pani trwała mnie prerażaja... Nie mam czasu na codzienne
lokowania i suszenia, szukam fryzjerki-fachowca. Błagam o pomoc....

Asia

1. Data: 2005-08-22 20:32:05

Od: "Milou" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aixa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy te panie tak cudownie tną włosięta???

P.Agnieszka - tak :) inaczej bym nie robiła tyle zamieszania :)

> Nie mam czasu na codzienne lokowania i suszenia, szukam
fryzjerki-fachowca.

Po wizycie u poszukiwanej p.Agnieszki nie miałam większych problemow z
układaniem włosów, byly tak rewelacyjnie obcięte, że same się jakoś
potrafiły ułożyć.
Poki co może skorzystasz z rady Agalay i wybierzesz się do p.Iwony na
Piastowska - podobno też jest sprawdzona i chwalona :)

Pozdrawiam,
Milou

1. Data: 2005-08-23 11:15:23

Od: xanka <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milou wrote:

> fryzjerki-fachowca.
>
> Po wizycie u poszukiwanej p.Agnieszki nie miałam większych problemow z
> układaniem włosów, byly tak rewelacyjnie obcięte, że same się jakoś
> potrafiły ułożyć.

Podzielam zdanie, ja tez za kazdym razem wychodze zadowolona, wlosy same
wiedza jak sie ukladac ;)

> Poki co może skorzystasz z rady Agalay i wybierzesz się do p.Iwony na
> Piastowska - podobno też jest sprawdzona i chwalona :)

A co do NEO to poki co polecam tez p. Anetke (drobniutka, sympatyczna
dziewczyna :) ) Rowniez bylam b. zadowolona.

pzdr
xanka

serum dobrze nawilzajace poszukiwane
problem z wrastającymi włoskami?
smietanka na urode
Doradźcie przy zakupach :-) [długie]
Proszę o poradę- pozbycie sie brzuszka, cellulitu