pytanie do Kropelki - paznokcie cd...

1. Data: 2002-11-06 18:42:46

Temat: pytanie do Kropelki - paznokcie cd...
Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny problem z wrastającym paznokciem, czy mogłabyś mi podać adresy
gabinetów
kosmetycznych we Wrocławiu, gdzie leczą wrastające paznokcie przy użyciu
klamer? Ile orientacyjnie kosztuje taka kuracja?

1. Data: 2002-11-06 22:09:55

Temat: Re: pytanie do Kropelki - paznokcie cd...
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kosmetycznych we Wrocławiu, gdzie leczą wrastające paznokcie przy użyciu
> klamer? Ile orientacyjnie kosztuje taka kuracja?

Ja chodzilam na ul. Odrzańska, idac od rynku po lewej stronie. Byl tam
przesympatyczny Pan. O ile pamietam zaklad znajodwal sie po obu stronach
ulicy czyli tak naprawde to bylyu dwa zaklady chyba o tej samej nazwie tylko
ten po lewej zajmowal sie manicure i pedicure.

Kropelka

1. Data: 2002-11-07 09:07:26

Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tylko
> ten po lewej zajmowal sie manicure i pedicure.

Serdeczne dzięki
Moni

czerwona herbata
kosmetyki torfowe
waga kuchenna z wyliczeniem kalorii
KOBIETKI MIKOŁAJ ZA MIESIĄC A DALEJ ŚWIĘTA:))))))))
Bary tlenowe