pytanie do Marii M

31. Data: 2006-01-12 10:58:14

Temat: Re: pytanie do Marii M
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> napisał

> Kupowałem wysyłkowo u Majewskiego z Gniezna inne rośliny - moim zdaniem
> dobra firma.
> Był czas, że oferta była .doc dostępna drogą mailową (nie wiem jak teraz).
> Może w ofercie ceny niższe niż a Allegro?:)

Widziałam, że Majewski też zaczął sprzedaż na Allegro ...

Majka

32. Data: 2006-01-12 14:04:10

Od: Piotr Siciarski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Jan 2006 08:18:19 +0000 (UTC), na pl.rec.ogrody, Ewa Szczęœniak
napisał(a):

> Piotr Siciarski <p...@n...pl> wrote in

> Hmm...
> To czemu proponujesz kruszczyka (Epipactis) za storczyka (Orchis)? :-D
> Pozdrowienia - Ewa, pseud. 'Upierdliwa' :-D

:)I za to Cię właśnie kochamy!!!:))

Jeśli to nie ORMO (Ochotnicza Rezerwa Miłośników Ortografii), to wszelkie
poprawki przyjmuję na klatę:)

Pozdrawiam
p...@r...pl

33. Data: 2006-01-14 19:34:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a):
[...]
> Jeśli to nie ORMO (Ochotnicza Rezerwa Miłośników Ortografii), to wszelkie
> poprawki przyjmuję na klatę:)

A to nie w twojej okolicy - na terenie jakiejś Wyższej uczelni (mam
nadzieję iż nie twojej macierzystej) - rektor wprowadził zakaz używania
wulgaryzmów [zamiast przecinków i kropek] pod rygorem usunięcia ze studiów?
:-P
pozdr. Jerzy

Prosba
Prosba