pytanie do allergiczek :)

1. Data: 2004-06-16 15:04:58

Temat: pytanie do allergiczek :)
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie w ten zimny wiosenny dzien ;)
Wlasnie dzisiaj przyszlo mi do glowy (a raczej fakt ze poczulam ze chyba mam
uczulenie na tusz do rzes spwodowal ta mysl - uczulenie ogolnie nie na
konkretny jakis) postanowilam sie zapytac Was, zwlaszcza tych co maja
problemy allegriczne, o tusz ktory nie dosc ze bedzie dobry jakosciowo, nie
zabije cena to na dodatek bedzie tez hypoallergiczny.
Moi faworyci jak narazie to (kolejnosc nie wazna) Max Factor lash silks,
Lancome Flextencils i Estee Lauder ilusionist. Nie widzialam ze byly te
tusze dostepne w wersji do wrazliwych oczek ale moze znacie cos co jest
porownywalne z nimi i moglbyscie mi polecic.
Dzieki za wszytskie rady
Buziaki

1. Data: 2004-06-16 19:05:47

Temat: Re: pytanie do allergiczek :)
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tusze dostepne w wersji do wrazliwych oczek ale moze znacie cos co jest
> porownywalne z nimi i moglbyscie mi polecic.

z oriflame jest tusz dla oczu wrazliwych.na wizazu bardzo sobie chwala:)
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-06-16 20:59:38

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

> z oriflame jest tusz dla oczu wrazliwych.na wizazu bardzo sobie chwala:)

no tak, zapomnialam dodac ze avon i oriflame nie wchodza w gre :)

pozdr

1. Data: 2004-06-17 19:24:21

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

IsaDora ma w swojej ofercie tusz hypoalergiczny do wrazliwych oczu. Kosztuje
ok. 45 zlotych, wystarcza mi na pol roku, nie jest wodoodporny, ale pod wplywem
byle wilgoci sie nie rozmazuje, nie kruszy sie, nie skleja rzes. Uzywam i
bardzo sobie chwale.

Koteckowa

1. Data: 2004-06-18 18:30:01

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:capndn$ab1$1@inews.gazeta.pl:

> tusz ktory nie dosc ze bedzie dobry jakosciowo, nie
> zabije cena to na dodatek bedzie tez hypoallergiczny.

Clinique, choćby Naturally Glossy Mascara. 89 zł w Sephorze.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-06-18 19:46:08

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> tusz ktory nie dosc ze bedzie dobry jakosciowo, nie
> zabije cena to na dodatek bedzie tez hypoallergiczny.

Mam Max Factor Strech i jest na nim napisane, ze jest hipoalergiczny.
A moze nie uczula Cie tusz, tylko cos z powietrza? Bo ja tak mam. Te
ostatnie wietrzne dni i dodatkowo koniecznosc dluzszego niz zwykle
siedzenia przed kompem po prostu mnie zabijaja. Wygladam jak krolik :((

Pozdrawiam,
Iwona

--
Ciut stare zdjecie: