pytanie do kobiet , ale nie tylko:)

81. Data: 2004-09-17 21:23:50

Temat: Re: pytanie do kobiet , ale nie tylko:)
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia napisał:

> Przeprosiny przyjete. W Jelitkowie jest tez Koliba? Masz na mysli te chate z
> dziura w podlodze na dyskoteke? Ja tam wole cycki bez stanika.

Jeden pies, jedna chata, jeden właściciel, jeden klimat a.... do Sopotu
bliżej :)
W Sopocie jest Koliba a w Jelitkowie Bacówka, obie tutaj:
http://www.koliba.pl/

Eulalka

82. Data: 2004-09-17 21:26:47

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety moj outlook pokazuje tylko czesc wiadomosci:(

(czesc czytalam przez strone, dlategopostram sie skomentowac razem)
Jak widze generalnie jestescie za osobnoscia
a co w przypadku, gdy nie mieszkalybyscie ze swoim facetem i
spotylaklibyscie sie w weekendy i w pracy a wasz facet co piatkowy wieczor
oddawalby kolegom?:)

(nie piszcie tylko o zazdrosci o zdrade, bo zdrady z mezem juz przerobilismy
i na razie nas nie biora)
Ewa

83. Data: 2004-09-18 09:39:07

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <E...@e...pl> wrote in message news:cifl17$p25$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> a co w przypadku, gdy nie mieszkalybyscie ze swoim facetem i
> spotylaklibyscie sie w weekendy i w pracy a wasz facet co piatkowy wieczor

To chyba zupeeeeeeeeeeełnie inna bajka
raczej by mi było ciężko to przełknąć
Pozdrawiam
O.

84. Data: 2004-09-18 17:07:14

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> PS. A wiecie, że najlepsi żeglarze to Ślązacy i górale? :)

Nigdy jeszcze na łódce nie pływałem, ale kruca bomba, jeszcze ze cztery
piwka i jestem w stanie uwierzyć że jestem najlepszym żeglarzem ;))

Pozdrawiam
Andrzej

85. Data: 2004-09-18 17:19:37

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 18 Sep 2004 19:07:14 +0200, na pl.soc.rodzina, Oasy napisał(a):

> jeszcze ze cztery
> piwka i jestem w stanie uwierzyć że jestem najlepszym żeglarzem ;))

Sam tak żeglujesz?

puchaty

86. Data: 2004-09-18 19:07:59

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...

> Sam tak żeglujesz?

Na oceanie szczęścia wiatr dmie w żagle miłości, zaczyna się robić ciemno i
zanosi się na burzę namiętności, no chyba że posiedzę jeszcze przed
komputerem, to wtedy jak zwykle przejdzie bokiem, wyłączam więc, bo maszt
mamy dębowy, mocny i nie straszne nam takie burze, choć czasem taka burza
potrafi kilka razy wciągnąć w swoje epicentrum i mam wrażenie że od ciągłych
manewrów chce ster urwać ;)

Pozdrawiam
Andrzej

PS Mam nadzieję że odpowiedziałem na Twoje pytanie :)

87. Data: 2004-09-19 06:01:23

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Oasy, spowodowaną tym faktem frustracją:

> [...]
> potrafi kilka razy wciągnąć w swoje epicentrum i mam wrażenie że od ciągłych

:-))
Teraz to jeszcze nic. Zobaczysz co będzie, gdy wiatry zawieją Was na
"ryczące czterdziestki i wyjące pięćdziesiątki".

puchaty

88. Data: 2004-09-19 10:33:31

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz to jeszcze nic. Zobaczysz co będzie, gdy wiatry zawieją Was na
> "ryczące czterdziestki i wyjące pięćdziesiątki".

Żadne wody nam nie straszne, czekam z niecierpliwością. Póki co, jednak
okazało się że ta burza jednak trochę innego typu i ster nawet nie ruszony,
za to strasznie się strachu najadłem że dziób będzie obtrzaskany ;)

Pozdrawiam
Andrzej

89. Data: 2004-09-19 11:20:07

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 19 Sep 2004 12:33:31 +0200, na pl.soc.rodzina, Oasy napisał(a):
>... ster nawet nie ruszony,
> za to strasznie się strachu najadłem że dziób będzie obtrzaskany ;)

Ejże, bosmanie, czyżbyś sobie z majtkami poradzić nie potrafił?

puchaty

90. Data: 2004-09-19 11:37:09

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ejże, bosmanie, czyżbyś sobie z majtkami poradzić nie potrafił?

Och to prawda, przy sprzyjających wiatrach robią ze mną co chcą, a jak ich
nie ma to jest jeszcze gorzej ;)))

Pozdrawiam
Andrzej

spam, ale potrzebny- Uratujmy dziecko
Zastrzelić babcię ? (długie)
jak pomóc córce po śmierci bliskiego kolegi
Matka mojego kolegi pije
grupa bezpłodność