pytanie do mam

1. Data: 2003-06-17 12:50:49

Temat: pytanie do mam
Od: "marzanna" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest mama, której się trafiło urodzić dziecko na wakacjach w czasie
urlopu, a może znacie taką mamę pozdrawiam marzanna

2. Data: 2003-06-17 14:39:39

Temat: Re: pytanie do mam
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marzanna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest mama, której się trafiło urodzić dziecko na wakacjach w czasie
> urlopu, a może znacie taką mamę pozdrawiam marzanna

O Boże, w czasie urlopu, nigdy! Ja tam przekładałam poród, żeby nie wypadł
mi w czasie urlopu.

boniedydy

3. Data: 2003-06-17 17:29:07

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marzanna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy jest mama, której się trafiło urodzić dziecko na wakacjach w czasie
> urlopu, a może znacie taką mamę pozdrawiam marzanna

Mnie "trafi" się dziecko w wakacje (termin 4 lipca :) )
Z założenia nie wyjeżdżam nigdzie w tym roku. Na szczęście mieszkam w lesie
pod W-wą, więc tu jest już jak na wakacjach. Żyć nie umierać mówię Wam :)
Ptaszki ćwierkają a za furtką las.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

4. Data: 2003-06-17 22:33:08

Od: "zbycho" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał w wiadomości
>Na szczęście mieszkam w lesie
> pod W-wą, więc tu jest już jak na wakacjach. Żyć nie umierać mówię Wam :)
> Ptaszki ćwierkają a za furtką las.

Ja też tak chcę

Zbycho

5. Data: 2003-06-18 05:42:41

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbycho" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja też tak chcę

No to żeby nie było tak pięknie to dojazd do pracy w związku z tym zajmował
mi 1,5 h w jedną stronę.

Ale i tak nie wróciłabym na stałe do W-wy. Za pięknie tu ;)))) szczególnie
wiosną i latem i mało_deszczową_jesienią.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

6. Data: 2003-06-19 21:16:21

Od: "tamagochino" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marzanna <b...@o...pl> napisał(a):

> Czy jest mama, której się trafiło urodzić dziecko na wakacjach w czasie
> urlopu, a może znacie taką mamę pozdrawiam marzanna
>
> w czasie przerwy semestralnej :)

Chwalę się
[z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra
wakacje dla dzieciakó-naprawdę swietna okazja:)
mam 18 miesięcy i dzięki Tobie nadal będę żył- pomóżcie
polecam wczasy dla dzieci w góach w wakacje