pytanie do użytkowników ekspresu ciśnieniowego Zelmer 13 Z 010

1. Data: 2008-07-05 13:05:05

Temat: pytanie do użytkowników ekspresu ciśnieniowego Zelmer 13 Z 010
Od: darek <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem z ekspresem Zelmer 13 Z 010.
Używam dobrej przefiltrowanej wody oraz kawy lavazza.

Problem polega na tym, czysta woda po przepuszczeniu przez ekspres
strasznie śmierdzi zagrzanym plastikiem. Nawet najlepsza kawa nie nadaje
się do picia bo zapach dyskwalifikuje ją całkowicie.

Czy ktoś z użytkowników ma podobne doświadczenie?
Zastanawiam się nad reklamacją/zwrotem tego urządzenia (jest na
gwarancji) - orientujecie się czy jest szansa aby serwis/sklep przyjął
takie urządzenie i zwrócił pieniądze?

pozdrawiam

darek

2. Data: 2008-07-05 14:56:59

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Jul 2008 15:05:05 +0200, darek napisał(a):

> [...]
> Zastanawiam się nad reklamacją/zwrotem tego urządzenia (jest na
> gwarancji) - orientujecie się czy jest szansa aby serwis/sklep przyjął

Na pewno sklep nie przyjmie zwrotu tak od razu. Reklamacja owszem, być może
coś jest uszkodzone i do wymiany, ale zwrotu "bo ja chcę oddać" nie
przyjmą. Sprawdź w karcie gwarancyjnej, tam jest opisane kiedy możesz
zarządać zwrotu należności albo wymiany na nowy (coś mi się kołacze, że
trzy razy musiałoby być uszkodzone i wymieniane to samo, żeby była podstawa
do wymiany).
Chyba, że kupiłeś wysyłkowo (czyli sklep internetowy) a od daty sprzedaży
nie minęło 10 dni, wtedy możesz odstąpić od umowy (ale znowu - muszą być
spełnione jakieś warunki typu "nieużywany, w stanie nieuszkodzonym" itp.).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

3. Data: 2008-07-05 16:33:33

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 15:05, darek <d...@s...pl> wrote:
> [...]
> Zastanawiam się nad reklamacją/zwrotem tego urządzenia (jest na
> gwarancji) - orientujecie się czy jest szansa aby serwis/sklep przyjął

Nie pytaj, tylko zwróć urządzenie. Sprawa wg mnie jest oczywista.

4. Data: 2008-07-05 19:33:10

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

darek wrote:

> gwarancji) - orientujecie się czy jest szansa aby serwis/sklep przyjął
> takie urządzenie i zwrócił pieniądze?

Powiedz,ze bedziesz sie domagal od sklepu odszkodowania za uszczerbek na
zdrowiu.

pozdr

cherokee

kto tak potrafi?