Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Als <1...@1...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pytanie do użytkowników ekspresu ciśnieniowego Zelmer 13 Z 010
Date: Sat, 5 Jul 2008 16:56:59 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 32
Message-ID: <f2kdbayxd776.68qgopuhicod$.dlg@40tude.net>
References: <g4nr8l$kfg$1@news.man.bydgoszcz.pl>
NNTP-Posting-Host: ccu66.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1215270256 2676 83.30.144.66 (5 Jul 2008 15:04:16
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2008 15:04:16 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.kuchnia:314133
Ukryj nagłówki
Dnia Sat, 05 Jul 2008 15:05:05 +0200, darek napisał(a):
> Witam,
>
> Mam problem z ekspresem Zelmer 13 Z 010.
> Używam dobrej przefiltrowanej wody oraz kawy lavazza.
>
> Problem polega na tym, czysta woda po przepuszczeniu przez ekspres
> strasznie śmierdzi zagrzanym plastikiem. Nawet najlepsza kawa nie nadaje
> się do picia bo zapach dyskwalifikuje ją całkowicie.
>
> Czy ktoś z użytkowników ma podobne doświadczenie?
> Zastanawiam się nad reklamacją/zwrotem tego urządzenia (jest na
> gwarancji) - orientujecie się czy jest szansa aby serwis/sklep przyjął
> takie urządzenie i zwrócił pieniądze?
>
> pozdrawiam
>
> darek
Na pewno sklep nie przyjmie zwrotu tak od razu. Reklamacja owszem, być może
coś jest uszkodzone i do wymiany, ale zwrotu "bo ja chcę oddać" nie
przyjmą. Sprawdź w karcie gwarancyjnej, tam jest opisane kiedy możesz
zarządać zwrotu należności albo wymiany na nowy (coś mi się kołacze, że
trzy razy musiałoby być uszkodzone i wymieniane to samo, żeby była podstawa
do wymiany).
Chyba, że kupiłeś wysyłkowo (czyli sklep internetowy) a od daty sprzedaży
nie minęło 10 dni, wtedy możesz odstąpić od umowy (ale znowu - muszą być
spełnione jakieś warunki typu "nieużywany, w stanie nieuszkodzonym" itp.).
--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)
|