Data: 2008-07-05 14:56:59
Temat: Re: pytanie do użytkowników ekspresu ciśnieniowego Zelmer 13 Z 010
Od: Als <1...@1...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia Sat, 05 Jul 2008 15:05:05 +0200, darek napisał(a):
> Witam,
>
> Mam problem z ekspresem Zelmer 13 Z 010.
> Używam dobrej przefiltrowanej wody oraz kawy lavazza.
>
> Problem polega na tym, czysta woda po przepuszczeniu przez ekspres
> strasznie śmierdzi zagrzanym plastikiem. Nawet najlepsza kawa nie nadaje
> się do picia bo zapach dyskwalifikuje ją całkowicie.
>
> Czy ktoś z użytkowników ma podobne doświadczenie?
> Zastanawiam się nad reklamacją/zwrotem tego urządzenia (jest na
> gwarancji) - orientujecie się czy jest szansa aby serwis/sklep przyjął
> takie urządzenie i zwrócił pieniądze?
>
> pozdrawiam
>
> darek
Na pewno sklep nie przyjmie zwrotu tak od razu. Reklamacja owszem, być może
coś jest uszkodzone i do wymiany, ale zwrotu "bo ja chcę oddać" nie
przyjmą. Sprawdź w karcie gwarancyjnej, tam jest opisane kiedy możesz
zarządać zwrotu należności albo wymiany na nowy (coś mi się kołacze, że
trzy razy musiałoby być uszkodzone i wymieniane to samo, żeby była podstawa
do wymiany).
Chyba, że kupiłeś wysyłkowo (czyli sklep internetowy) a od daty sprzedaży
nie minęło 10 dni, wtedy możesz odstąpić od umowy (ale znowu - muszą być
spełnione jakieś warunki typu "nieużywany, w stanie nieuszkodzonym" itp.).
--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)
|