pytanie do wielbiciele body shopu

1. Data: 2004-06-29 15:44:49

Temat: pytanie do wielbiciele body shopu
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

no okazuje sie, ze bede w okolicy bs, nigdy nie mialam doczynienia z tymi
kosmetykiami, znam je tylko z ochow i achow na tej grupie i czuje, ze mi sie
spodobaja, bo uwielbiam takie pachnace kosmetyki.

ps. 1. czy te slynne buttery to po prostu balsamy do ciala?
ps. 2. nie orientujecie sie, ile mozna miec kg bagazu przy samolotowej
wycieczce bez doplat, bo te wszystkie kremy, plyny do kapieli sporo waza:)

1. Data: 2004-06-29 16:12:58

Temat: Re: pytanie do wielbiciele body shopu
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jun 2004 17:44:49 +0200, in pl.rec.uroda "Ruua"
<r...@W...nat.pl> wrote in :

>ps. 1. czy te slynne buttery to po prostu balsamy do ciala?

nie. to masła do ciała, jak sama nazwa wskazuje. mają konsystencję
masła, raczej stałą niż płynną.

an.

1. Data: 2004-06-29 16:15:20

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua:

> ps. 1. czy te slynne buttery to po prostu balsamy do ciala?

Nie, jak sama nazwa wskazuje, raczej maselka :) Od zwyklych balsamow roznia sie
konsystencja (gesciejsze) i ogolna "odzywczoscia". IMO znacznie fajniejsze
i sympatyczniej sie naklada niz wyciska z butelki.

> ps. 2. nie orientujecie sie, ile mozna miec kg bagazu przy samolotowej
> wycieczce bez doplat, bo te wszystkie kremy, plyny do kapieli sporo waza:)

A to chyba zalezy od linii, powinnas dostac jakies info razem z biletem
czy potwierdzeniem rezerwacji.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-06-29 17:24:18

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> konsystencja (gesciejsze) i ogolna "odzywczoscia". IMO znacznie fajniejsze
> i sympatyczniej sie naklada niz wyciska z butelki.

ale tzn. ze sa b. tluste i nadaja sie tylko do suchej cery?

1. Data: 2004-06-29 17:30:31

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> są albo do normalnej, albo do suchej. ja tam na to nie zwracam
> szczególnej uwagi. ale tak, są tłuste - moim zdaniem tylko na noc. no
> i zapach gryzłby się z perfumami.

jaka maja pojemnosc?

1. Data: 2004-06-29 17:30:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-29 17:48:46

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy to maslo to jedyna rzecz godna uwagi?

1. Data: 2004-06-29 17:50:00

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

200 ml, o ile pamiętam.

an.

1. Data: 2004-06-29 18:08:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Jun 2004 19:48:46 +0200, in pl.rec.uroda "Ruua"
<r...@W...nat.pl> wrote in <cbsa1q$fff$1@mamut.aster.pl>:

>a czy to maslo to jedyna rzecz godna uwagi?

o.mój.boże. naprawdę, nie dalej jak tydzien temu była tu dłuuuugachna
dyskusja o BS i ich kosmetykach, padło znacznie więcej typów niż te
masła. proszę Cię, zajrzyj do archiwum. zresztą, brałaś udział w
dyskusji, więc tym bardziej nie rozumiem pytania.

an.

1. Data: 2004-06-29 18:08:50

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masła. proszę Cię, zajrzyj do archiwum. zresztą, brałaś udział w
> dyskusji, więc tym bardziej nie rozumiem pytania.

chmmm, ja raczej pamietam klotnie i wypominanie, ze to snobistyczne kupowac
bs. nie przypominam sobie dyskusji o konkretnych kosmetykach, ale poszukac:(

fluid na ślub
kosmetycznie usowanie podskorniakow
Kto próbował botoxu
Operacyjne....