pytanie do wirusologa - herpex simplex

1. Data: 2004-03-12 22:27:30

Temat: pytanie do wirusologa - herpex simplex
Od: "meg suspensik" <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich medyków :)

Od jakiegos czasu mam niby drobna, acz uciazliwa dolegliwosc - niestety nie
moge uzyskac od internistow jednoznacznych porad....
Od kiedy pamietam bardzo czesto miewalam okresowo opryszczke wargowa -
najczesciej przez tydzien, po czym dzieki leczeniu Antivirem, Zoviraxem czy
Vratizolinem, udawalo mi sie to zwalczyc. Jakies dwa i pol roku temu,
jesienia, po zmarznieciu, dostalam na wardze bardzo rozlegla opryszczke,
duzo wieksza niz wczesniej. Pamietam, ze dlugo sie utrzymywala, a do tego
zesztywnial mi policzek, po tej samej stronie co opryszczka, doslownie nie
czulam go, a raczej czulam ból i mrowienie. Od tego czasu, zwykle przy
mroznej i wietrznej pogodzie, odnawia mi się taki objaw:
- boli mnie prawy policzek albo mam zmienione czucie plus czasami bol wokol
oka;
- odczuwam dretwienie prawej strony plecow;
- czasami tez pojawia sie jednoczesnie opryszczka na wardze, ale juz
rzadziej niż kiedys.
W ostatniego sylwestra, doslownie na dwa dni dostalam powyzsze objawy i "na
dokladke" wysypke na prawym policzku, po prawej stronie szyi i plecow
(drobne, brunatne plamki).

Ospe mialam w wieku przedszkolnym, a rozyczkę w wieku 16 lat...

Lekarze mniej lub bardziej zgodnie mowia, ze to wirus opryszczki tak sie u
mnie objawia i zalecają albo leki przeciwwirusowe albo Vratizolin do
smarowania. Slyszalam tez wersje, ze to moze byc nietypowy polpasiec... Gdy
pytam o skuteczne zwalczenie wirusa raz a dobrze, odpowiadaja ze wirus
prawdopodobnie zagniezdzil sie w zwojach nerwowych i nie da sie go
zniszczyc.

Jesli jest na grupie ktos, kto spotkal podobne przypadki, bardzo prosze o
wyjasnienie, co to moze byc i jak to zwalczyc u zrodla....
Z gory serdecznie dziekuje

Magdalena

2. Data: 2004-03-13 00:45:36

Temat: Re: pytanie do wirusologa - herpex simplex
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"meg suspensik" <s...@f...pl> wrote in message
> Jesli jest na grupie ktos, kto spotkal podobne przypadki, bardzo prosze o
> wyjasnienie, co to moze byc i jak to zwalczyc u zrodla....

lekarze maja racje, wirus opryszczki bedzie juz z toba do konca zycia.
Mozna przeleczyc cie lekiem przeciwirusowym doustnie w czasie nawrotow.
kremy i masci na opryszczke malo dzialaja, o ile w ogole. teraz przechodzi sie
do leczenia doustnego.

iwon(k)a

3. Data: 2004-03-13 08:13:11

Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Kup sobie magnez (najzwyklejszy polski) i zazywaj w okresach,
w ktorych spodziewasz sie opryszczki- pomoze!
Pzdr, Tomek#

4. Data: 2004-03-14 10:53:18

Od: "meg suspensik" <s...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kremy i masci na opryszczke malo dzialaja, o ile w ogole. teraz przechodzi

Problem w tym ze leki przeciwwirusowe wywoluja u mnie straszne nudnosci i
bole zoladka. Po ostatniej takiej kuracji wyladowalam na gastroskopii..:(
Czy ktos slyszal o jakichs innych metodach niz dostnych? moze jakies metody
fizjoterapeutyczne?
Magda

5. Data: 2004-03-14 15:06:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos slyszal o jakichs innych metodach niz dostnych? moze jakies metody

to moze u ciebie trzeba zrobic zastrzyki.

iwon(k)a

6. Data: 2004-03-14 20:40:58

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

> "meg suspensik" <s...@f...pl> wrote in message
>
> to moze u ciebie trzeba zrobic zastrzyki.

Nie słyszałem o acyklowirze w zastrzykach (ale to o niczym przesądzającym
nie świadczy:)

dziwna 'wysypka' na penisie
testy egzaminacyjne do specjalizacji z chorob wewnetrznych
włókniak
USG dopochwowe.
Jak leczymy wrzody na przełyku