pytanie do wlascicielek tipsow

1. Data: 2003-07-27 17:02:32

Temat: pytanie do wlascicielek tipsow
Od: "Veronica" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jak radzicie sobie z biala plamka, ktora powstaje pod tipsem po
dostaniu sie powietrza? Wlasnie mam taka sytuacje. Przy samym odroscie pod
zel dostalo sie powietrze. Mam biala plamke co wyglada tak jakby paznokiec
sie odklejal. Nie chce malowac paznokci na ciemny kolor bo mam ladny french,
a wizyte u manikiurzystki planuje dopiero przy wypelnieniu, czyli za 3 tyg.

Poradzcie mi co robic? Spilowac?

I jeszcze jedno. Co jest przyczyna dostawania sie powietrza pod zel?

dzieki z gory. caluski!

1. Data: 2003-07-27 17:25:42

Temat: Re: pytanie do wlascicielek tipsow
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronica wrote:

> [...]
> a wizyte u manikiurzystki planuje dopiero przy wypelnieniu, czyli za 3 tyg.

ja takie cos ignoruje - a pojawia mi sie regularnie na lewym kciuku
(przypuszczam, ze jakos nim uderzam w klawiature, bo innego rozwiazania
nie umiem sobie wyobrazic...). teraz tez wlasnie mam frencza i cos
takiego - ale u mnie to sie pojawia po jakichs 2 tygodniach. na pewno
bym tego nie pilowala, bo nie mam takiego pilnika, jak sa uzywane w
salonie, a zwyklym papierowym zrobie wiecej szkody niz pozytku,
zwlaszcza jak za mocno podrapie paznokiec.

> I jeszcze jedno. Co jest przyczyna dostawania sie powietrza pod zel?

jesli to ciagle to samo miejsce - to twoje nawyki. jesli za kazdym razem
to inne miejsce, ale wiecej niz jeden paznokiec - niedbala tipserka.

xx.

1. Data: 2003-07-27 20:32:27

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronica" <e...@t...pl> napisał

> Dziewczyny jak radzicie sobie z biala plamka, ktora powstaje pod tipsem po
> dostaniu sie powietrza?

Piłujemy ;-)

> I jeszcze jedno. Co jest przyczyna dostawania sie powietrza pod zel?

Może być błąd nakładającej ... a może po prostu krzywy paznokieć (jakieś
fałdki i przez nie wchodzi powietrze pod spód tipsa.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-07-27 22:40:28

Od: "Graza" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ile płacicie za uzupełnienie?
Graza

1. Data: 2003-07-28 06:52:37

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Graza wrote:

> a ile płacicie za uzupełnienie?

90 pln.

xx.

1. Data: 2003-07-28 10:17:01

Od: "Veronica" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

60 zl, w tym mam malowanie i zdobienie

1. Data: 2003-07-28 11:33:59

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronica" <e...@t...pl> napisał

> 60 zl, w tym mam malowanie i zdobienie

Rany ... myślcie o czytających i podawajcie miasta !
Chyba jest różnica pomiędzy ceną uzupełnienia w Suwałkach i Warszawie ...

Wrrrr ;-/

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-07-28 12:03:41

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

pytanie to zadaj na http://www.euro-fashion.com.pl/forum/index.php

1. Data: 2003-07-28 12:09:09

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

pytanie to zadaj na http://www.euro-fashion.com.pl/forum/index.php

1. Data: 2003-07-28 21:06:11

Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Rany ... myślcie o czytających i podawajcie miasta !
> Chyba jest różnica pomiędzy ceną uzupełnienia w Suwałkach i Warszawie ...

Ja jestem z Wawy, a to jest moja prywatna manikiurzystka do ktorej chodze do
domku. Jest wspaniala, bo lubi to co robi i nie mysli wylacznie o kasie, ale
i o samopoczuciu klientek. Za zalozenie bierze 100:)

Veronika

[OT] ktory lepszy?
'Do poczytania w cieniu'
Asceral