pytanie dotyczace pudrow

1. Data: 2003-09-08 07:40:41

Temat: pytanie dotyczace pudrow
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest roznica pomiedzy pudrem sypkim a pudrem w kamieniu (oprocz tej
oczywistej - dotyczacej konsystencji)? Ktory lepszy?

Izis_

1. Data: 2003-09-08 09:14:34

Temat: Re: pytanie dotyczace pudrow
Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izis_" <i...@w...pl> wrote in message
> Jaka jest roznica pomiedzy pudrem sypkim a pudrem w kamieniu (oprocz tej
> oczywistej - dotyczacej konsystencji)? Ktory lepszy?

Sypki zdecydownie lepiej sie rozklada na twarzy. Jedyny klopot to zeby nie
wiem jak uwazac, i tak wylezie z pudelka na podloge :(
iska

1. Data: 2003-09-08 09:19:10

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@n...stofanet.pl> napisał w wiadomości
.

> Sypki zdecydownie lepiej sie rozklada na twarzy. Jedyny klopot to zeby nie
> wiem jak uwazac, i tak wylezie z pudelka na podloge :(
> iska

Nawet jesli do pudru w kamieniu tez uzywasz pedzelka a nie tej gabeczki?

Izis_

1. Data: 2003-09-08 09:33:58

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaka jest roznica pomiedzy pudrem sypkim a pudrem w kamieniu (oprocz tej
> oczywistej - dotyczacej konsystencji)? Ktory lepszy?

Roznica jest tez taka, ze puder sypki sluzy do wykonczenia makijazu w domu,
zas puder w kamieniu do poprawek w ciagu dnia. Ja mam jednak tylko ten
drugi, jakos nigdy nie mialam na tyle motywacji, aby nabyc pierwszy :)
Trudno powiedziec, ktory lepszy. Inna funkcja.

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-08 10:23:33

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe swieta prawda, zawsze musi byc ochrzczony na podlodze :)
ale te w kamieniu co gorzej na podlodze sie rozkruszaja!!!!!

--
--- - -> B *^* U *^* R *^* S *^* Z *^* T *^* Y *^* N *^* K *^* A
<- - ---

1. Data: 2003-09-08 10:39:51

Od: "Angelina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie lepszy do zrobienia makijażu jest puderek sypki.
Tak powinno się robić, robią tak oczywiście profesjonalni wizażyści.
Jest lżejszy, lepiej stapia się ze skórą, nie zatyka tak porów.
W kamieniu dobry jest do poprawek albo do muśnięcia się tylko. Nie do
"tapetowania".

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-09-08 12:25:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>"Izis_" <i...@w...pl> wrote in message
>
>Sypki zdecydownie lepiej sie rozklada na twarzy. Jedyny klopot to zeby nie
>wiem jak uwazac, i tak wylezie z pudelka na podloge :(
>iska

zeby na podloge...u mnie sie na gorsie zatrzymuje i ciagle nie
zauwazam i lece z takim slonecznym lupierzem....

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-08 12:50:57

Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izis_" <i...@w...pl> napisał

> Nawet jesli do pudru w kamieniu tez uzywasz pedzelka a nie tej gabeczki?

no właśnie..
też mnie to ciekawi/intryguje/whatever ;)..
ja zwykle używam prasowanego.. jak chce mieć go w postaci 'pylnej' to używam
pędzelka.. i wydawało mi się, że tym o to sposobem nie muszę kupować
sypkiego [ja nie przepadam za sypkim.. wszędzie go pełno i jakoś trudno mi
zapanować nad jego nadmiarem - niestety :( ], bo taki spylony prasowany - to
taki własnie sypki..[tj. wychodzę z takiego założenia.. mylę się? : czy
sypki ma coś innego niż prasowany poza byciem 'lotnym'?]

pzdr.

ja.

1. Data: 2003-09-08 13:12:14

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi!

Izis_

1. Data: 2003-09-08 13:42:15

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drugi, jakos nigdy nie mialam na tyle motywacji, aby nabyc pierwszy :)
> Trudno powiedziec, ktory lepszy. Inna funkcja.

Ech, święta prawda, ja też posiadam tylko puder w kamieniu i nie narzekam!
No i na pewno wygodniej go nosić ze sobą gdzieś w torebce, jeżeli oczywiście
nie jest w takim pudełeczku, które się rozpadnie, tylko w puderniczce, no
ale sypkiego pudru raczej ze sobą nosić sie chyba nie da. :)
Maga

szampony Vichy
Fryzura wieczorowa (W-wa)
krem pod oczy i na powieki
(podkład) jaki ładny odcień ale z droższych firm...
prosze o porade co z tym zrobic !