[pytanie] gdzie zrobie pazurki

1. Data: 2004-06-01 07:27:39

Temat: [pytanie] gdzie zrobie pazurki
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanko, gdzie na Ursynowie (Warszawa) zrobie dobrze pazurki? Mam dosc
nietypowy ich ksztalt i wolalabym nie ryzykowac oddania sie w rece osoby,
ktora je tylko zniszczy. Inna sprawa, ze wolalabym nie zbankrutowac...

Z góry dziękuję za pomoc
Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-06-01 11:08:37

Temat: Re: [pytanie] gdzie zrobie pazurki
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza wrote:
> [...]
> Mam dosc nietypowy ich ksztalt i wolalabym nie ryzykowac oddania sie
> w rece osoby, ktora je tylko zniszczy. Inna sprawa, ze wolalabym nie

Ale chodzi Ci o tradycyjny manicure czy tipsy?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-01 11:21:50

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Ale chodzi Ci o tradycyjny manicure czy tipsy?

tradycyjny, moje paznokcie nie nadaja sie na tipsy, zreszta do klawiatury
pasuja tipsy jak stokrotka do korzucha:P

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-06-01 11:49:34

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza wrote:

> tradycyjny, moje paznokcie nie nadaja sie na tipsy, zreszta do
> klawiatury pasuja tipsy jak stokrotka do korzucha:P
>
> Izza

Ja mam i jakoś sobie radzę z klawiaturą. :-)

Ligeia

1. Data: 2004-06-01 12:40:22

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Ja mam i jakoś sobie radzę z klawiaturą. :-)

Tia... co nie zmienia faktu, ze troszke szkoda mi wydac na sam czysty
manicure 50pln:P, a cos takiego mam pod domem tylko:(

Izza
--
Izza
i...@p...onet.pl

1. Data: 2004-06-01 18:29:18

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza napisał/a w news:c9hosu$skl$1@mamut.aster.pl:

> zreszta do klawiatury
> pasuja tipsy jak stokrotka do korzucha:P

Kwiatek do kożucha. A tipsy wyglądają naprawdę nieźle w porównaniu z
naturalnymi paznokciami, które są często połamane, krzywo opiłowane,
pożółkłe, a do tego dochodzi jeszcze odpryskujący lakier.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-06-01 18:33:07

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-06-01 13:49, Ligeia wrote :

> Ja mam i jakoś sobie radzę z klawiaturą. :-)

Też mam i nie wiem jak sobie mogłam radzić bez...

Hitomi

1. Data: 2004-06-01 18:43:33

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości:

> Kwiatek do kożucha. A tipsy wyglądają naprawdę nieźle w porównaniu z
> naturalnymi paznokciami, które są często połamane, krzywo opiłowane,
> pożółkłe, a do tego dochodzi jeszcze odpryskujący lakier.

A to z tipsów nie odpada?

Ja nie wiem, ja się nie znam na tipsach. Nie odróżniam po wyglądzie, wiem
tylko, że są rózne rodzaje, ale nie wiem jakie. Mam swoje naturalne, ani nie
są pożółkłe, ani lakier nie odpada, ale to tylko moja zasługa, bo o nie
dbam. Moja kosmetyczka mówi, że odzwyczaiła się od malowania paznokci
naturalnych, zatem wnioskuję, że tipsy maluje się inaczej. No to jak? Lakier
się lepiej trzyma na tipsach niż na naturalnych?

pzdr
For

1. Data: 2004-06-01 18:50:11

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

4maleena napisał/a w news:c9iioq$s67$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Lakier się lepiej trzyma na tipsach niż na naturalnych?

Mnie się wydaje, że tak, chociaż sama tipsów nigdy nie miałam i
stwierdzam wyłącznie na podstawie obserwacji tipsów znajomych.

mips

1. Data: 2004-06-01 19:09:53

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

4maleena wrote:
> A to z tipsów nie odpada?

Lakier na tipsach trzyma się dwa razy dłużej. Trzeba się naprawdę postarać,
żeby odpryskiwał. To w ogóle możliwe? ;-)

> Ja nie wiem, ja się nie znam na tipsach. Nie odróżniam po
> wyglądzie, wiem tylko, że są rózne rodzaje, ale nie wiem jakie.

Żel i akryl. Akrylowe są mocniejsze i właśnie takie mam.

> Mam swoje
> naturalne, ani nie są pożółkłe, ani lakier nie odpada, ale to
> tylko moja zasługa, bo o nie dbam.

Nie wierzę, że na naturalnych paznokciach lakier Ci się trzyma w
nieskończoność.

> Moja kosmetyczka mówi, że odzwyczaiła
> się od malowania paznokci naturalnych, zatem wnioskuję, że tipsy
> maluje się inaczej. No to jak?

Imho normalnie. Sam manicure nie różni się zbytnio, chyba tylko tym, że z
tipsów można spiłowywać płytkę trochę mocniej.

j.w.

Tak, o wiele dłużej.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

AIR-BRUSH TANNING - malowanie ciała
gąbka antycellulitowa - pyt. o doznania
obgryzanie paznokci-powtorka
czy wy tez tak robice?