pytanie - laserowa korekcja wady wzroku

1. Data: 2003-07-03 06:45:02

Temat: pytanie - laserowa korekcja wady wzroku
Od: "Luki" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy ktos przechodzil laserowa korekcje wady wzroku. Bylby
wdzieczny za jakis obiektywny opis...
Dziekuje

--
Luki
l...@a...waw.pl

2. Data: 2003-07-03 07:34:13

Temat: Re: pytanie - laserowa korekcja wady wzroku
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od: "Luki" <l...@a...waw.pl>
> czy ktos przechodzil laserowa korekcje wady wzroku. Bylby
> wdzieczny za jakis obiektywny opis...

A o co konkretnie Ci chodzi? Co to jest laserowa korekta wady wzroku?
Można laserowo skorygować wzrok usuwając zaćmę. Można laserowo
skorygować wzrok obniżając ciśnienie gałki ocznej. Można laserowo
skorygować wzrok robiąc wiele rzeczy.
Pozdrawiam - Krzysztof.
WWW.Informator-ONiS.W.PL

3. Data: 2003-07-03 19:05:37

Od: "Luki" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o co konkretnie Ci chodzi?

Chodzi mi o laserowa korekcje krotkowzrocznosci (konkrenie -11,5). Przebieg
operacj i co wazniejsze zachowanie sie oczu po niej.

--
Luki
l...@a...waw.pl

4. Data: 2003-07-04 06:26:28

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja stryjeczna siostra miala taki zabieg w Szpitalu Wojskowym na Szaserow w
Warszawia. Nie znam szczegolow, ale twierdzi, ze widzi po nim duzo lepiej.

Opisy zabiegow sa tutaj http://www.okolaser.com.pl/

Leszek

5. Data: 2003-07-04 18:46:47

Od: robercikus <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja w ramach żartu powiem tylko, że rozmawiałem ostatnio towarzysko z
dość dobrą okulistką [2 stopień specjalizacji] i na pytanie, czy zaleca
tego typu zabiegi, odpowiedziała, że jak się pacjent uprze, to ona nie
robi przeszkód, ale nie zna żadnego okulisty, który by się temu poddał
;P Swoją drogą, stan po korekcji jest w dalszej perspektywie
utrudnieniem dla całego szeregu różnych zabiegów i naturalnych procesów
jak np poród siłami natury. Ludziska!!! toć to jest ingerencja w
organizm, a to zawsze pozostawia trwałe skutki.
pozdrawiam
robercikus

SM
likwidacja miejsca pracy dla ON
Awantura w sprawie żywnosci genetycznie modyfikowanej (GMO)
Wizy i problemy imigracyjne w UE
Jeszcze o wizach do USA