pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)

11. Data: 2005-04-04 14:06:31

Temat: Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> akie dzialanie ma grapefruit naczczo??

ćwiczy mięsnie twarzy...;)

n_d

ps. czkawke masz? ;) czy tak zawsze Ci się tekst obsuwa? ;)

12. Data: 2005-04-04 14:20:32

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n_d" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> witam :)
>
> od pewnego czasu się odchudzam ;) no i także od pewnego czasu zastanawiam
> sie, jakie środki (preparaty, tabletki itp.) rzeczywiscie mogą mi pomóc w
> zrzuceniu wagi :) możecie cos polecić? :) oczywiscie wszystko oprócz
> przeczyszczaczy przez które będę bała się wyjsc w domu ;)

Dlaczego nikt, tej osobie, nie polecił wizyty u dobrego lekarza?

13. Data: 2005-04-04 15:42:54

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik n_d pisze:

> heh...ale czy miesnie zniszczą się podczas dwutygodniowej diety? po której w
> dodatku zaczyna się jesc tak jak wczesniej?
Cholera wie ile Ty białek zjadasz. Ale zakładam, że za mało.
Przypominam że pisałeś "jem dziennie 400 kcal..." Pozostałe kalorie
niezbędne do działania organizmu pobierane są z zapasu glikogenu w
mięśniach, z białek z mięśni i tłuszczu. Mniej więcej w takiej właśnie
kolejności ;-) Dodatkowo białko niezbędne do odbudowy ogranizmu również
pobierasz z własnych mięśni.

Jeśli spalasz własne mięśnie, to zmniejszasz "magazyn"
w którym są gromadzone węglowodany, które spożywasz na codzień.
Im mniej mięśni, tym większa szansa, że spożyte przez Ciebie węglowodany
zostaną zamienione w tłuszcz. Między innymi to tłumaczy efekt jojo.

--
( . '">
) L_

14. Data: 2005-04-04 15:46:56

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

n_d napisał(a):
> widzisz...chyba nie przeczytałes dokładnie tego co napisałam...ja się nie
> obrzeram...jem dziennie 400 kcal...a w/w środki miałyby tylko WSPOMAGAĆ
> dietę...

jak bys jadla dziennie 400kcal to bys tego watku tu na grupie nie zakladala.

-

15. Data: 2005-04-04 15:48:13

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Na mnie dobrze działa herbata

> akie dzialanie ma grapefruit naczczo??

Na czczo, bo jestem na mm i nie jem owoców ciągu dnia. A zauważyłam, ze jak
jem to lepiej chudnę, wiec jem :) Są nawet wyciagi z cytrusów wspomagające
odchudzanie. Po co mi wyciag, jak mogę zjeść owoc. Dokładnego mechanizmu
działania nie znam, nie doczytałam :)))
Pozdrawiam, Agata

16. Data: 2005-04-04 15:48:53

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chemii nie polecam,
> chcesz mi powiedziec, ze te wszystkie preparaty co się reklamują to
> podpucha? ;) to straszne ;)

Dokładnie to chcę powiedzieć :)))
Pozdrawiam, Agata

17. Data: 2005-04-04 15:49:38

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "n_d" <s...@w...com> napisał w wiadomości

> Dlaczego nikt, tej osobie, nie polecił wizyty u dobrego lekarza?

To poleć.
Bo sformułowanie pytania nie nasuwa takiej odpowiedzi.
Pozdrawiam, Agata

18. Data: 2005-04-04 16:52:31

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przypominam że pisałeś ...

tak gwoli sprostowania...n_d -> niegrzeczna_dziewczynka ;)

19. Data: 2005-04-04 16:53:23

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> jak bys jadla dziennie 400kcal to bys tego watku tu na grupie nie
zakladala.

hmm...a dlaczego?

n_d

20. Data: 2005-04-04 17:37:00

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik n_d pisze:

> tak gwoli sprostowania...n_d -> niegrzeczna_dziewczynka ;)
Niech niegrzeczna dziewczynka pójdzie na jakiś areobik,
tak jak to robię niegrzeczne dziewczynki które znam.
Mają z tego dużo radochy...

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

Alveo
jak szybko schudnąc
jak szybko schudnąć?