Re: pytanie nowego

1. Data: 2000-02-07 19:07:23

Temat: Re: pytanie nowego
Od: u...@p...wp.pl (Krzysztof Ukleja) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> napisał / wrote:

> Mozesz powtorzyc pytanie???
> Dorota
>
> DYSKUSJA wrote:

Moje pytanie dotyczylo budowy sadzawki dla rybek.
Mam juz jedna lecz jest ona za mala i zbudowana z foli
chcialbym miec wieksza ok 2 5000l i zrobiona z materialow
bardziej trwalych. Moje pytanie brzmi jak ja zbudowac i z
czego. Jak zapobiec pekaniu w zimie i zlego wplywu na
zycie rybek. Czym ją odizolowac zeby nie przeciekala

Słodkowodny
"Dyskusja" to ja, tylko niestety pomylilem sie wysylajac
list

http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-08 12:29:21

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A dlaczego nie moze byc folia? jest bardzo trwala, pod warunkiem, ze
kupisz odpowiednia, tzn niewrazliwa na mroz i ultrafiolet. folia jest
chyba najlepszym rozwiazaniem.
Dorota

1. Data: 2000-02-09 06:05:26

Temat: Odp: pytanie nowego
Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w lutowym numerze "Ogrody, ogródki, zieleńce" prawie wszystko na ten temat

--
Sławomir Jan Marusiński
UIN 14539957

1. Data: 2000-02-09 12:56:42

Temat: Re: Odp: pytanie nowego
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Polecaja folie ECB (etyleno kopolimer z dodatkiem bituminu) do
zgrzewania. wielkosc zbiornika nieograniczona.
Dorota

1. Data: 2000-02-12 14:06:22

Od: u...@p...wp.pl (Słodkowodny) szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie folia mam juz foliowa sadzawke i niestety ciagle mam z nia
problemy.
A to przy czyszczeniu skaleczylem folie a to obsunela mi sie ziemia. Rybki
mam bardzo ladne
i dorodne wiec mi ich szkoda ciagle je przemosic do akwarium zeby tam cos
naprawic

1. Data: 2000-02-14 12:26:02

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

moze twoja folia jest nieodpowiedniego rodzaju. folia ECB z geowloknina
nie powinna uszkadzac sie od byle czego. no i narzedzia powinny byc
tepe. najlepiej plastikowe. ziemia ci sie obsuwa, bo nie zrobiles
dookola oczka rowku, w ktory wpycha sie folie i przyciska duza iloscia
kamieni. brzeg oczka zreszta nie powinien miec kontaktu z ziemia, chyba,
ze robisz oczko prawie naturalne i dno rowniez wysypujesz podlozem dla
roslin. tak tez mozna. gotowego zbiornika ci nie polecam, sama mam i
wyglada nieco sztucznie. poza tym wielkosc jest ograniczona, brzegi
ciezko zamaskowac, sciany dosc strome i moze popekac pod naporem lodu,
glebokosc mala, jednym slowem folia lepsza. tak przynajmniej pisza w
ksiazkach...mozna tez robic ogromne oczka, tak jak sie robi baseny, ze
specjalnych zywic, ale one tez sa jakies takie...kwadratowe...
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-02-15 04:45:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
mozna tez robic ogromne oczka, tak jak sie robi baseny, ze
> specjalnych zywic, ale one tez sa jakies takie...kwadratowe...

Moim zdaniem, jest to dobre rozwiazanie pomijajac koszty.
Wykonujac taka sadzawke bezposrednio w gruncie, mozna nadac jej dowolny
ksztalt, kolor, glebokosc, pochylenie i przybrzezne nisze.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-03-04 09:10:34

Od: u...@p...wp.pl (Słodkowodny) szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Toba co do zbiornika gotowego. W pelni Cie popieram
to nie jest naturalne i brzydko sie komponuje. Co do tej foli to sprawdze.
Moje oczko bylo budowane zgodnie z zasadami jakie podalas tylko niestety
brzegi sa dosc strome i stad to osuwanie sie ziemi. Mam tam stopnie o
róznych glebokosciach
i dlatego uzywalem foli niezbyt grubej. Czy folia ECB jest gietka na tyle ze
bede mógl wylozyc
nia nierówne dno i pokrzywione brzegi (ksztalt jaja)
Z pozdrowieniem
Slodkowodny

> [...]
> ksiazkach...mozna tez robic ogromne oczka, tak jak sie robi baseny, ze
> specjalnych zywic, ale one tez sa jakies takie...kwadratowe...

Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

pien - likwidacja
Wiosna !
plac zabaw???