pytanie o Oceanic i Eris

1. Data: 2004-10-20 11:14:45

Temat: pytanie o Oceanic i Eris
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczyłam w jakiejś gazecie reklamę nowego kremu Oceanic DHEA (różowe
opakowanie, ładnie to wygląda). Czy ktoś go ma i może powiedzieć, czy
warto się na ten krem szarpnąć? Dobry? Badziewie?

Drugie pytanie. Zobaczyłam gdzieś w sklepie żel do mycia twarzy Eris z
serii "Dwudziestka" truskawkowy (mniam!). Miałam kilka produktów z tej
serii i byłam zadowolona, a jak jest z tym żelem? Warto kupić?

Z góry dziękuję :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-20 17:18:07

Temat: Re: pytanie o Oceanic i Eris
Od: "Ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drugie pytanie. Zobaczyłam gdzieś w sklepie żel do mycia twarzy Eris z
> serii "Dwudziestka" truskawkowy (mniam!). Miałam kilka produktów z tej
> serii i byłam zadowolona, a jak jest z tym żelem? Warto kupić?

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=6c65bc1f39114a4a50cf6c51acf9fac6&cmd=details&i
temid=6934

1. Data: 2004-10-20 18:50:29

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cl5hhv$4gh$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Zobaczyłam w jakiejś gazecie reklamę nowego kremu Oceanic DHEA
> (różowe opakowanie, ładnie to wygląda).

O ile wiem, są to dość drogie jak na Oceanika (40zł za piling)
kosmetyki dla pań po 35 roku życia.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-10-21 11:16:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-20 19:18,Użytkownik Ewa ziewnął szeroko i rzekł:

> http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=6c65bc1f39114a4a50cf6c51acf9fac6&cmd=details&i
temid=6934

Acha, tylko ja wizażowym ocenom nie ufam, bo się nie raz przejechałam.
Dlatego pytam tutaj.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

tonic oceanic z białą herbatą
Lupiez pomoglo!
kenzo
szkola kosmetyczna w Rzeszowie???
Avon African shea butter body scrub chwale i pytam o podobny zapach;)