pytanie o Sephore ;)

1. Data: 2003-08-25 17:20:22

Temat: pytanie o Sephore ;)
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ramach lazenia po CH Borek (ehh, te wyprzedaze ;)) zajrzalam takze do
Sephory. Mam pytanie o ich produkty "firmowe" tzn o puder prasowany,
ustrojstwa (mleczko i cos tam jeszcze) do demakijazu oraz o szminki. Cenowo
calkiem przystepnie, kolorki fajne, zastanawiam sie czy sobie nie kupic, a
ze nigdy nic od nich nie bralam pytam- brac czy odpuscic sobie? Pomozcie,
mile Panie ;)

Asiek

1. Data: 2003-08-26 06:49:05

Temat: Re: pytanie o Sephore ;)
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze nigdy nic od nich nie bralam pytam- brac czy odpuscic sobie? Pomozcie,

Mam szminke Sephory, odcien 813, taka rozgnieciona jagoda. Szminka jest
bardzo dobra, moim zdaniem. Trwala nie jest z zalozenia, ale tez calkiem
dlugo sie trzyma, jest wydajna, latwo sie aplikuje i jestem zadowolona. Na
pewno kupie sobie z Sephory jeszcze jakas :) Tyle tych kolorow, ze grzech
nie ulec pokusie :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-26 09:13:13

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka
> Mam szminke Sephory, odcien 813
A, przepraszam, mam 811 :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-26 11:56:56

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-25 19:20:22 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Asia Kubiak* skreślił te oto słowa:

> W ramach lazenia po CH Borek (ehh, te wyprzedaze ;)) zajrzalam takze do
> Sephory. Mam pytanie o ich produkty "firmowe" tzn o puder prasowany,

Z pudru jestem zadowolona, choc jest mało wydajny. O niebo lepszy był puder
sypki z serii profesjonalnej, ale juz go nie ma.
Dobre są lakiery, po pierwsze dlatego, ze sa w małych buteleczkach, po
drugie - wytrzymuja nawet 5 dni bez odpryskiwania.
Swietne są poczwórne cienie.
No i ostatnio zachwycona jestem błyszczykiem w szklanej butelczce.
Swietna tez IMo jest baza matująca.

Nie polecam plynó do kąpieli, IMo bardzo przesuszają skóre.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-26 21:50:57

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

wielkie dzieki za pomoc ;)

Asiek

1. Data: 2003-08-27 07:19:19

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pewno kupie sobie z Sephory jeszcze jakas :) Tyle tych kolorow, ze grzech

mam ten sam dylemat (Asiekowi w zloby dano ;)))
wielkie dzieki za pomoc ;)

Asiek

jaka suknia
samoopalacz- jak sobie z nim radzic??
Czy w wieku 27 lat powinno....
komis
Avon, balsam z wit. E do skórek i paznokci