Re: pytanie o nalesniki z twarogiem

1. Data: 2002-11-14 14:09:23

Temat: Re: pytanie o nalesniki z twarogiem
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ar05n8$fm1$...@n...tpi.pl...
> Moje pytanie pewnie jest kretynskie, ale niech tam, chyba mnie nie
> pogonicie.
> Chcialam mianowicie zapytac czy tobiliscie nalesniki z twarogiem odsmazane
> na patelni?
> Jako krokiety robilam nalesniki z kapusta, dla rodziny z miesem, ale jakos
> nigdy z twarogiem - ten wariant tylko na zimno.
> Jesli takie nalesniki sa jadalne, to jak przygotowujecie twarog - bo do
> nalesnikow na zimno dodaje smietane, cukier waniliowy , rodzynki.
> Moze to takich odsmazanych do twarogutrzeba dodac jajko... napiszcie
prosze
> [...]

Witaj ! ojej na prawde nigdy nie jadla nalesnikow z serem bialym na
cieplo??!!!
Ja zawsze jem nalesniki odsmazane na patelni,
nie trzeba nic dodatkowo dodawac, tzn mozna jak sie chce
do masy serowej dodac np wlasnie rodzynki ( ja jeszcze dodaje jablko tarte
cukier waniliowy i cynamon)
potem obsmazam sa super chrupiace i smaczne
acha i czasem tez z wierzchu je troszke posypuje cynamonem przed odgrzaniem
a do polania smietana z cukrem waniliowym
pychotka