Re: pytanie o nalesniki z twarogiem

1. Data: 2002-11-14 16:37:41

Temat: Re: pytanie o nalesniki z twarogiem
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze ja moge sobie wysylac posty, a one i tak dojda za pare godzin ...
heh

Marta

1. Data: 2002-11-14 16:51:03

Temat: Re: pytanie o nalesniki z twarogiem[OT]
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Wlasnie o to mi chodzilo, ze poprzedni post nie chcial sie w ogole wyslac, a
teraz nagle 5 sie pojawilo.
I nagle przyszla cala masa jeszcze z godziny 12

Marta

1. Data: 2002-11-14 16:51:12

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> Widze, ze ja moge sobie wysylac posty, a one i tak dojda za pare godzin
> heh

Jak to kilka godzin? Twoj post z godzina 17:37 widze teraz - o 17:42.

dzieki wszystkim za rady;-))

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-11-14 16:57:09

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
dziwne, przed chwila widzialam tylko ten post Marty a teraz z 5 z porada w
temacie nalesnikow, wszystkie z godziny 16-tej z minutami, inne odpowiedzi,
nawt z ok. 15-tej tez dopiero sie pojawily... czy tylko mi grupy dzialaja z
opoznionym zaplonem???

pozdrawiam
Basia

Re: Wkupne:o))))