pytanie o paznokcie

1. Data: 2002-09-02 12:45:39

Temat: pytanie o paznokcie
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam jakie macie paznokcie, dlugie, krotkie, srednie czy moze
tipsy? :) Ja wlasnie musialam drastycznie skrocic swoje dlugasne pazurki
(chlip, tak mi ich szkoda...) bo na sobotniej imprezie zlamal mi sie jeden
(gdzie i kiedy nie pamietam ;)) no i nie bylo rady :( Pocieszam sie tym, ze
za miesiac odrosna :) Z krotkimi jakos czuje sie nieswojo. A wy jakie
lubicie?

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-02 12:50:25

Temat: Re: pytanie o paznokcie
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ze
> za miesiac odrosna :) Z krotkimi jakos czuje sie nieswojo. A wy jakie

ja bardzo lubie krociutkie, przyciete prawie przy skorze, takie najbardziej
podobaja mi sie pomalowane na ciemno: bordo, sliwka, jezyna, itp., albo bez
lakieru.
Dlugie, nie mowiac juz o zadlugich paznokciach a szczegolnie tipsach mnie
brzydza.

pozdr
magda

1. Data: 2002-09-02 12:58:55

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie zastanawiam jakie macie paznokcie, dlugie, krotkie, srednie czy
moze
> tipsy? :)

Hi, hi, ja mam "paznokcie inaczej". W lewej krotkie, w prawej dluzsze. Jesli
maluje paznokcie, to te u nog :)))
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-02 12:59:59

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| lakieru.
| Dlugie, nie mowiac juz o zadlugich paznokciach a szczegolnie tipsach mnie

Tu sie zgodze jesli ktos ma krotkie palce i krotka (kwadratowa) czesc
paznokcia przylegajaca do palca (BTW czy to sie jakos nazywa?). Ja mam
zupelnie na odwrot, wszystko dlugie i wydaje mi sie ze jak mam krotko
obciete paznokcie to to jakos dziwnie wyglada. A moze po prostu sie tak
przyzwyczailam do dlugich? :)

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-02 13:13:25

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupelnie na odwrot, wszystko dlugie i wydaje mi sie ze jak mam krotko
> obciete paznokcie to to jakos dziwnie wyglada. A moze po prostu sie tak

ja mam bardzo dlugie palce:) i bardzo sie rzucaja w oczy, dlatego lubie
krociutkie,
ale zadnego obgryzania oczywiscie.
pozdr
magda

1. Data: 2002-09-02 14:30:35

Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gosiak" <n...@p...spzoo.pl> wrote in message

> Ja mam krótkie około 1-1,5 mm i jak mam dłuższe czuję się okropnie.

Wow! To musi wygladac super! Malujesz?

Amelia

1. Data: 2002-09-02 14:41:39

Od: "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Tak sie zastanawiam jakie macie paznokcie, dlugie, krotkie, srednie czy
moze

Ja mam krótkie około 1-1,5 mm i jak mam dłuższe czuję się okropnie. Nie
znoszę długich paznokci, jak widzę u kogoś (nawet zadbane) niedobrze mi się
robi, zwłaszcza jak pomyśle, że ktoś mógłby przygotować mi czymś takim
posiłek....

Pozdrawiam

Gosiak

1. Data: 2002-09-02 14:51:16

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 2 Sep 2002 16:53:45 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <r...@p...onet.pl> i powiedziała:

> ps. nie mowie juz o tym co mi sie robi w gardle jak widze pania z 10 cm
> tipsami
> stukajaca na klawiaturze.....

Biedna ;->

Zuzanka, co stuka długimi, polakierowanymi paznokciami w klawiaturę
i jej z tym doskonale (a po przygotowaniu posiłku się pazurki szoruje, czy
długie, czy krótkie ;->)

*:.
.' Małgorzata Krzyżaniak ..... z...@p...eu.org `.
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/
Her soul done medium well

1. Data: 2002-09-02 14:53:45

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiak" <n...@p...spzoo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> robi, zwłaszcza jak pomyśle, że ktoś mógłby przygotować mi czymś takim

ja mam dokladnie to samo, wydaje mi sie ze sam dotyk, nawet nie zaplanowany
takimi
paznokciami wywolalby u mnie dreszcz ale nie rozkoszy...
rozumiem cie w tym temacie.
pozdr
magda

1. Data: 2002-09-02 14:58:29

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :)))))
> a ja nie mowie o samym dzwieku stukania takimi paznokciami. fuuuuj :))))

a najlepsze z tego wszystkiego jest to, ze takie paznokcie tez maja swoich
amatorow....
pozdr
magda

blizny po tradziku