pytanie o prodiż

1. Data: 2001-07-31 13:54:39

Temat: pytanie o prodiż
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

ponieważ musze szybko zakupić mam pytania:
1. czy mo`zna w nim piec ciasta
2. czy to normalne że grzałka jest tylko na górze, czy to pozwala na
pieczenie ciast
3. co można w nim zrobi`c oprócz kurczaka?????????????????

czekam
dziękuję z góry
kachna

1. Data: 2001-07-31 14:22:53

Temat: Re: pytanie o prodiż
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9k6dco$o8m$...@n...tpi.pl, kachna at k...@w...ps.pl wrote on
7/31/01 3:54 PM:

> [...]
> pieczenie ciast
> 3. co można w nim zrobi`c oprócz kurczaka?????????????????

1. tak
2. tak, tak
3. Wszystko to samo co w piekarniku
czarek

1. Data: 2001-07-31 14:32:21

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki
kupuje
kachna
:))

Użytkownik cezary gmyz <c...@z...media.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:B78C8BDD.1ED3%c...@z...media.pl...

1. Data: 2001-07-31 14:43:17

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kachna" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

> kupuje
> kachna

Są też takie prodiże, które mają grzałkę w pokrywce i w podstawce. Czyli są
ogrzewane i z góry i z dołu! Kabelek w pewnym momencie rozgałęzia się na
dwa.
Kasia

1. Data: 2001-07-31 14:57:38

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

no teraz to nie wiem czy kupować ten z grza`lką u góry czy szukać tego,
który grzeje i z dołu...
kachna
zasialaś zairno watpliwości... :)

Użytkownik Katarzyna Mikołajczyk <K...@c...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9k6g2j$1fd$...@d...ceti.com.pl...

1. Data: 2001-07-31 15:02:47

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ogrzewane i z góry i z dołu! Kabelek w pewnym momencie rozgałęzia się na

Ale z moich doswiadczen wynika, ze ta dolna grzalka daje glownie tyle,
ze sie wszystko od spodu ochoczo przypala... Uzywam jej tylko jako podstawki,
a w ogole ostatnio nabylam droga kupna za 28 pln straszny piecyk,
ktory dziala na takiej samej zasadzie, jak prodiz, ale jest wiekszy
i ma ksztalt prostopadloscianu, wiec miesci sie do niego normalna blacha
i piecze rewelacyjnie :) I mozna robic ciasteczka, ktorych pieczenie
w prodizu jest niemal niewykonalne.

Do wad piecyka zalicza sie niestety wyjatkowo paskudny wyglad (blacha zielony
metalic ;) ) i to, ze do obslugi wymaga dyplomowanego elektryka, bo cala
instalacja grzejna w srodku (te rozgrzewajace sie sprezynki) jest nieoslonieta
i rzecz jasna nie ma on zadnego atestu. Produkcji chyba radzieckiej albo
jakiejs domoroslej krajowej.
Ale biorac pod uwage relacje ceny do uzyskiwanych efektow jest idealny dla osob,
ktore maja malo miejsca w kuchni i/lub pieniedzy na jej wyposazenie.

Aha, takie piecyki w ilosciach dowolnych sie kupuje na targowisku na wroclawskim
Dworcu Swiebodzkim.

Pozdrawiam,

Evva the happy piecyk owner
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

1. Data: 2001-07-31 15:04:11

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

postaram się
:)))
kachna

Użytkownik Katarzyna Mikołajczyk <K...@c...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9k6hd5$2m8$...@d...ceti.com.pl...

1. Data: 2001-07-31 15:06:01

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-31 15:16:06

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

miło że podzieliłaś sie doświadczeniami
a czy ten piecyk nie pobiera tyle prądu co domowy magiel? sąsiadka jak taki
magiel włączała to w całej klatce strzelaly korki :)))
kachna
podpowiedz co można w tym prodiżu zrobić
czy lasagne np. można?
Użytkownik Evva <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k6har$ptt$...@m...insert.com.pl...

1. Data: 2001-07-31 18:25:25

Od: "Leszek Olech" <l...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kachna" <k...@w...ps.pl> wrote...
> [...]
> pieczenie ciast
> 3. co można w nim zrobi`c oprócz kurczaka?????????????????

Dlaczego Ty dostalas w ciagi 1,5 godziny 5 odpowiedzi, a ja zadnej w ciagu
4 dni mimo, ze pytalem o cos podobnego? Czy to ZAMKNIETE towarzystwo
wzajemnej adoracji? Kogo musze zabic zeby zaczeto odpowiadac na moje
posty?
Leszek

wyprazeny syr
żurek