pytanie o staniki

1. Data: 2007-11-14 10:03:18

Temat: pytanie o staniki
Od: "miffy" <m...@m...mi> szukaj wiadomości tego autora

Może troszke OT ale tyle tu specjalistek... :)
Jak pierzecie staniki z fiszbinami? Ja te stare prałam w pralce w takim
woreczku do prania, nowe póki co ręcznie bo sie boję o nie ale jakos pranie
ręczne mi nie idzie i zwłaszcza ten biały sie nie dopiera ładnie :( Czarny
penie też, tylko nie widać ;)

2. Data: 2007-11-14 10:41:41

Temat: Re: pytanie o staniki
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 11:03:18 +0100, miffy <m...@m...mi> wrote:

> [...]
> pranie
> ręczne mi nie idzie i zwłaszcza ten biały sie nie dopiera ładnie Czarny

Praniu recznemu mowie stanowcze nie, niezaleznie od tego, co wypadnie mi
prac :)
Mam dyzurna poszewke na jasiek, do ktorek pakuje bielizne i wrzucam
program pranie reczne lub reczne-bielizna.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

3. Data: 2007-11-14 12:05:16

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Wed, 14 Nov 2007 11:41:41 +0100, Kruszyzna wydukał(a)
nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> [...]
> Mam dyzurna poszewke na jasiek, do ktorek pakuje bielizne i wrzucam
> program pranie reczne lub reczne-bielizna.

A czy pierzesz oddzielnie bieliznę białą i kolorową? Wiem, że lepiej
oddzielnie, ale jak mi się zbierze do prania 1 biustonosz biały, 2
beżowe i 4 czarne, to nastawianie 2 albo 3 cykli prania wydaje mi się
mocno nieekonomiczne :}

Pozdrawiam, Carrie

4. Data: 2007-11-14 15:43:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 13:05:16 +0100, Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> wrote:

> [...]
> oddzielnie, ale jak mi się zbierze do prania 1 biustonosz biały, 2
> beżowe i 4 czarne, to nastawianie 2 albo 3 cykli prania wydaje mi się

Bialej bielizny nie posiadam :) Mam tylko czarna lub kolorowa, bo nie
posiadam bialych rzeczy (jedyna biala bluzka jest na mnie za mala).
Poniewaz jednak nastawianie calej pralki na trzy biustonosze jest bez
sensu, dopycham ja roznymi bluzkami, przy ktorych zalecane jest pranie
reczne. To jak mi sie chce. Jak mi sie nie chce, to w jasku pakuje te
biustonosze razem z reszta prania zwyklego. Mam taki program "pranie
delikatne" i dosyc czesto go uzywam. To taki normalny tryb prania tylko
jakos delikatniejszy (nie wiem, o co chodzi). A czasami te bielizne piore
razem ze swetrami (tez w pralce, w programie do welny). Slowem, nigdy nie
jest tak, ze do pralki laduje sama bielizna.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

5. Data: 2007-11-14 16:48:55

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"miffy" <m...@m...mi> wrote in message news:fheh5c$r4$1@news.lublin.pl...

> ręczne mi nie idzie i zwłaszcza ten biały sie nie dopiera ładnie :(

To co Ty w nim robisz? Wegiel przerzucasz czy na kanale pracujesz u
mechanika kurwa?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

6. Data: 2007-11-14 16:50:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Mam dyzurna poszewke na jasiek, do ktorek pakuje bielizne i wrzucam
> program pranie reczne lub reczne-bielizna.

Zawsze bylas jedna z najmadrzejszych tu dziewczat Kruszynko...
Pozdrawiam serdecznie.

7. Data: 2007-11-14 20:05:26

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Nov 2007 13:05:16 +0100, Carrie napisał(a):

> A czy pierzesz oddzielnie bieliznę białą i kolorową?

Zdecydowanie oddzielnie. Dokładnie tak jak napisała Krusz przy kolorowej -
w jasiek i do pralki. Dopycham białymi bluzkami, których mam sporo i
t-shirtami młodego, których używa na w-fie. Białych skarpetek nie
posiadamy:) Mam małą pralkę, więc specjalnie nie przejmuję się tym że
czasem jest załadowana tylko połowa bębna. Większość moich białych rzeczy
nie wymaga certolenia się z praniem w programie wełna czy pranie ręczne,
więc generalnie nie ma problemu.
Kolorowe też dzielę - generalnie nie włożyłabym do pralki nic szarego czy
beżowego z czarnym np.
Dawno temu Triumph robił takie staniki z wyjmowanymi fiszbinami, miało to
swoje zalety. Miało też wady, bo jak się zapomniało wyjąć przed praniem to
potrafiło toto wstrzelić się między bęben a uszczelkę;)

Pozdrawiam,
Marta

8. Data: 2007-11-15 08:59:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 21:05:26 +0100, Marta Góra <m...@h...pl> wrote:

> Białych skarpetek nie
> posiadamy:)

A jeden byly premier dawal taki dobry przyklad... :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

9. Data: 2007-11-15 09:03:00

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Praniu recznemu mowie stanowcze nie, niezaleznie od tego, co wypadnie mi
> prac :)

Pranie reczne jest dobre, gdy rece zabrudza sie czyms ciezko domywalnym,
wtedy lapki do wody i wszelkie brudy nawet spod paznokci wylaza.

th

10. Data: 2007-11-22 16:45:56

Od: "kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To w ogole nie pierz....

Użytkownik "miffy" <m...@m...mi> napisał w wiadomości
> [...]
pranie
> ręczne mi nie idzie i zwłaszcza ten biały sie nie dopiera ładnie :( Czarny

stylista-fryzjer w Krakowie
[Spam] Świetna maseczka na twarz, dekolt, biust, szyję
dostałam podgrzwacz do wosku depileve
Na okrągło... lata osiemdziesiąte ;)
Re: The Body Shop we Wroclawiu