pytanie o wlosy i o "internet"

1. Data: 2003-10-21 20:28:16

Temat: pytanie o wlosy i o "internet"
Od: "KasiUniA" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry.
Mam pewien problem z wlosami a mianowicie straszliwie
mi sie rozdwajaja koncowki - co na to mozna super dobrego polecic?

Druga sprawa to jestem malo doswiadczona internautka i chcialabym
sie zapytac Was, czy kupilyscie moze juz cos poprzez aukcje Allegro?
Zastanawiam sie nad zakupem: http://allegro.pl/show_item.php?item=17049746
i nie wiem czy np nie zostane nabita w butelke.

pozdrawiam
Kasiula

1. Data: 2003-10-22 06:54:11

Temat: Re: pytanie o wlosy i o "internet"
Od: "Nea" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiUniA" <...@...com> napisał w wiadomości

> Druga sprawa to jestem malo doswiadczona internautka i chcialabym
> sie zapytac Was, czy kupilyscie moze juz cos poprzez aukcje Allegro?

Kupilam perfumy i jestem zadowolona z tej transakcji

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-10-22 09:09:29

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiUniA" <...@...com> napisał w wiadomości
> Dzien dobry.
> Mam pewien problem z wlosami a mianowicie straszliwie
> mi sie rozdwajaja koncowki - co na to mozna super dobrego polecic?

Bardzo dużo dziewczyn zachwalałao serum na końcówki Avonu. Ja też używam i
jestem zadowolona, ładnie skleja rozdwojone końce, nawilża i ułatwia
rozczesywanie włosów. Fajna rzecz. Polecam.

> [...]
> Zastanawiam sie nad zakupem: http://allegro.pl/show_item.php?item=17049746
> i nie wiem czy np nie zostane nabita w butelke.

Z tego co widziałam to sprzedający ma same pozytywy. Więc ja bym
zaryzykowała..

Ela

1. Data: 2003-10-22 13:36:15

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zastanawiam sie nad zakupem: http://allegro.pl/show_item.php?item=17049746
> i nie wiem czy np nie zostane nabita w butelke.

Jakoś dziwnie się składa, że po raz kolejny ktoś pyta czy warto i nie podaje
nazwy kosmetyku tylko link do licytacji allego, w której produkt wystawia
niejaki cartman.
Nie sądzę, żeby ktoś chcąc zasięgność informacji podawał link do aukcji
narażając się na zwiększone zainteresowanie produktem, który chce nabyć.
Grupa dyskusyjna to nie jest miejsce, na reklamowanie swoich aukcji na
allego.
Więc daruj sobie.

A jeśli jestem w błędzie i faktycznie interesują Cię opinie o tym kosmetyku,
to pytaj podając nazwę a nie link do aukcji

Moni

1. Data: 2003-10-22 18:38:52

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A jeśli jestem w błędzie i faktycznie interesują Cię opinie o tym
kosmetyku,
> to pytaj podając nazwę a nie link do aukcji
Jesli dobrze zrozumialam to Kasiuli nie chodzilo o opinie na
temat produktu, a sposobu zakupu. Napisalam jak widzisz " i nie wiem czy np
nie zostane nabita w butelke" co sugeruje, ze jest tak jak napisalam.
Chociaz niezaleznie od tego i tak mozesz miec racje jesli chodzi o
aukcje'niejakiego cartmana', tego nie wiem.

pozdrawiam
Zofia Gebert

Do Szanownych Krakowianek
Witam:))