pytanie od faceta

1. Data: 2004-02-07 20:59:47

Temat: pytanie od faceta
Od: "Michał" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromny problem z wygladem dloni. Mimo, ze stosuje kremy do rak, to ciagle
skora dloni jest zaczerwieniona (najbardziej na kostkach) i spierzchnieta. Po
kazdym myciu lub wyjsciu na zewnatrz rece wygladaja tragicznie. Od razu
zaznaczam, ze rzadko nosilem rekawiczki ;), a "efekty" tego nienoszenia mam
juz drugi rok. Co zrobic, by przywrocic dloniom normalny wyglad? Pomozcie.

1. Data: 2004-02-07 21:25:48

Temat: Re: pytanie od faceta
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Po
> kazdym myciu lub wyjsciu na zewnatrz rece wygladaja tragicznie. Od razu

to może być odmrożenie, a tym zajmuja się dermatolodzy

1. Data: 2004-02-07 21:30:35

Od: "MK" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam już to za sobą.
Też rzadko nosiłam rękawiczki.
Dermatolog nie pomogł, ale kilkunastodniowe smarowanie rąk kremem pomogło,
ale po długim czasie, po jakichś kilku miesiącach.
Teraz już minęło 4 lata, ale ręce musze smarować bardzo czesto w zimie, ale
nie ma już widocznych śladów odmrożenia.

Stosuj kremy najlepiej z gliceryna, które być może nie są najwygodniejsze bo
dlugo się wchłaniają ale właśnie tak ma być, dłużej bedziesz mial warstę
ochronną na dłoniach.

MK

1. Data: 2004-02-07 21:57:59

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
mam
> juz drugi rok. Co zrobic, by przywrocic dloniom normalny wyglad? Pomozcie.
Prawdopodobnie odmroziles sobie dlonie i teraz masz efekty. Pojdz do
dermatologa, a poki co polecam ci krem do rak Neutrogena. Jest
skoncentrowany i bardzo dobrze radzi sobie z takimi problemami. Moj kolega
lata temu, zanim ten krem pojawil sie w Polsce, sprowadzal go z zagranicy,
bo jako jedyny radzil sobie z jego, pekajaca do krwi, skora dloni.

pozdrawiam
ZG

1. Data: 2004-02-07 23:33:44

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.pl

ugotuj ziemniaka , rozgniec + śmietana i nałóż na ręce i przykry folią - mój
facet stosował podobno rewelka.
Pozdr

1. Data: 2004-02-08 17:56:37

Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zofia Gebert" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
> lata temu, zanim ten krem pojawil sie w Polsce, sprowadzal go z zagranicy,
> bo jako jedyny radzil sobie z jego, pekajaca do krwi, skora dloni.

Ja go tez polecam. IMHO rewelacyjnie radzi sobie z taka wlasnie popekana
skora. Kosztuje okolo 15 zl.
Pozdrawiam

iska

1. Data: 2004-02-09 18:00:17

Od: "Robercik" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buchacha wiesz ty co? Żeby takie cuś..panie nie nadużywaj pan ręki do
zbereźnych celów... i nie myj garów w kuchni..

pomocy!!!
JAK SIĘ OBCIĄĆ?
NAJPIĘKNIEJSZA POLKA-ranking
jedwab