pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!

1. Data: 2003-04-02 17:51:10

Temat: pytanie od lakomczucha. pomoc potrzebna na gwalt!!
Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie. Mam taki malutki problem.
Co mozna brac ze soba do szkoly na sniadanie, co nie jest kanapka?
Czy da sie nie jesc pieczywa, zeby nie burczalo w brzuchu z rana? Owoce...no
w sumie mozna, ale ile mozna jesc bananow i jabluszek?
Robilam jakies salatki kiedys, ale to duzo babrania jest z tym.
Ostatnio robie nalesniki, ale juz kolezanki nie maja sily ich ze mna
jesc...no ja tez mam lekki przesyt.
Jestem zdesperowana...a kanapek nie lubie, bo sa suche i bleee...No nie mam
zielonego pojecia co by sie nadawalo.
Aha...chcialabym sie po tym normalnie, lekko czuc, a nie jak po kanapce. Zle
reaguje na pieczywo i czuje sie cieeezka jak slon przez reszte dnia. Maly
dyskomfort.
Czekam na ciekawe pomysly. Nie no nie musza byc ciekawe, wazne zeby byly.
Buziaki for all

Lenka

1. Data: 2003-04-02 18:08:29

Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe jakos nie jest mi ciezko. no ja wiem, ze to dziwne.
ale ten jogurt mi sie podoba.
wielkie dzieki Oleńko

1. Data: 2003-04-02 18:09:44

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mozna brac ze soba do szkoly na sniadanie, co nie jest kanapka?

Duży kubeł jogurtu lub serek homogenizowany.
A może kanapka z ciemnego, "wilgotnego" chleba typu pumpernikiel , skoro
zwykłe pieczywo jest "suche", i do tego owoc?

> Ostatnio robie nalesniki,
. Zle
> reaguje na pieczywo i czuje sie cieeezka jak slon przez reszte dnia. Maly
> dyskomfort.

A po zimnych naleśnikach nie jest Ci "ciężko"?

O.

1. Data: 2003-04-02 18:45:16

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> hehe jakos nie jest mi ciezko. no ja wiem, ze to dziwne.
> ale ten jogurt mi sie podoba.
> wielkie dzieki Oleńko

Ja do pracy mam zawsze ze soba jogobelle z ziarnami, duzy kube i sycacy,
tymbardziej ze np w gruszkowo-jablkowym jest cala masa duzych kawalkow
owocow.
Kanapek nie nosze, bo nie lubie jesc w pracy czegos takiego, i nie zawsze
jst czas na przegryzienie.. kiedy cala masa ludzi zwala sie do banku, a taki
jogurt mozna spokojnie szybko lyknac stojac "w szafie" ;))))
zawsze mam zapas trzech :) truskawkowy, morelowy i wlansie gruszka-jablko
:)
na 8 godzin mi starcza (a jestem lakomczuchem)

Marta

1. Data: 2003-04-02 19:17:40

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm... samosy tez sa dobre do zjedzenia na zimno.

peyton

--
Pewnie razem wzieci (ja i Ty) mamy wiekszy potencjal od jakiejs
tam swini, jesli juz rozmawiamy o konkretach.

1. Data: 2003-04-02 20:21:13

Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to takiego samosy??????

1. Data: 2003-04-02 20:22:37

Od: "Lenka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawde ci wystarcza? jezzu to ja bede musiala pod swoj wydzial ciezarowka
chyba podjezdzac:)
sprawdze to kiedys, jak bede siedziala 10 godzin [przypada na czwartek]
naprawde nie jesz nic innego poza jogurtami z rana? a jak duze opakowanka
kupujesz?
Lenka

1. Data: 2003-04-02 20:36:24

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lenka napisal(a):

> [...]
>sprawdze to kiedys, jak bede siedziala 10 godzin [przypada na czwartek]
>naprawde nie jesz nic innego poza jogurtami z rana? a jak duze opakowanka

Ja do pracy bralem 4-6 kanapek, jogurt, jablko, czasem ogorki czy
jajko. ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-04-02 20:38:41

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdze to kiedys, jak bede siedziala 10 godzin [przypada na czwartek]
> naprawde nie jesz nic innego poza jogurtami z rana? a jak duze opakowanka

Jem te 3 jogurty, w przeciagu 8 godzin, popijam sokiem, i filizanka kawy ;)
w domu nie jadam, przed wyjsciem - nie lubie tak wczesnie jesc.
Pewnie gdybym miala cos wiecej do zjedzenia i to bym wcinala, ale tak jak
mowie.. nie ma czesto czasu zeby jesc cos dluzej.
A jakie duze .. hmmm to jest chyba 150g? a moze 175? nie wiem.. ale to ze sa
z ziarnami zboz sprawia ze mi to to rosnie ;) w zoladku ;))) zwlaszcza jak
popije czyms ;)))
Aha .. nie mylic z nowa jogobella z musli, jakos srednio mi podeszlo, i
mniejsze jest

Marta

1. Data: 2003-04-02 20:39:18

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lenka" <k...@o...pl> wrote in news:b6fgog$j2i$1@atlantis.news.tpi.pl:

> co to takiego samosy??????

najogolniej mowiac: duze pierogi z nadzieniem warzywnym.

garsc przepisow:
http://www.republika.pl/exodusbyblady/samosy.html
http://www.republika.pl/vegpla/przepisy.html#17
http://www2.gazeta.pl/kobieta/1,24311,580614.html

:-)
peyton

--
Pewnie razem wzieci (ja i Ty) mamy wiekszy potencjal od jakiejs
tam swini, jesli juz rozmawiamy o konkretach.
-- Krzysztof Wychowalek

sake
Kefir i jogurt
Szukam przepisu na ruskie pierogi z serem
Moja wczorajsza obiadokolacja
jedzenie na rowerze