pytanie szydełko

1. Data: 2008-09-08 18:00:56

Temat: pytanie szydełko
Od: "Mała_Mii" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o poradę z jakich nici i na jakim nr szydełka zrobić
spódniczkę, którwej zdjęcie zamieszczam poniżej .... wiem, że jest tu wiele
osób, które robią cuda na szydełku, a ja niestety jestem laik w tej
dziedzinie, ktory być może wyrusza z motyką na słońce :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2988daa178dec236
.html

Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
B.

2. Data: 2008-09-09 05:19:01

Temat: Re: pytanie szydełko
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-09-2008 o 20:00:56 Mała_Mii <s...@n...pl> napisał:

> Bardzo prosze o porade z jakich nici i na jakim nr szyde?ka zrobiae
> spódniczke, którwej zdjecie zamieszczam poni?ej .... wiem, ?e jest tu
> wiele
> osób, które robi? cuda na szyde?ku, a ja niestety jestem laik w tej
> dziedzinie, ktory byae mo?e wyrusza z motyk? na s?once :)
>
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2988daa178dec236
.html

> Z góry dziekuje za pomoc
> Pozdrawiam
> B.

Robilam juz te kiecke w 3 wydaniach.
1. z sonaty, 2. z Peonii, 3. z Akrylu Baby cos tam...
Do sonaty uzylam szydelka 3,5 mm, a do pozostalych 3mm.
Z wszystkich tych wloczek spodniczka uklada sie dobrze.
Jednak ta z sonaty jest troszke ciezsza niz z akryli
i moze sie troszke bardziej wyciagac, ale po praniu wraca do normy.

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

Moja Szydełkowa Stronka: http://dorotkaa.wroclawianki.art.pl
Strona Wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl

3. Data: 2008-09-10 09:08:56

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

A można w jakis sposób uzyskać wzor do tej spódniczki?? Nie bardzo chce mi
sie samej wymyślać :)

4. Data: 2008-09-10 21:26:04

Od: Dorotkaa <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-09-2008 o 11:08:56 1603 AD <A...@o...mofnet.gov.pl>
napisał(a):

> A mo?na w jakis sposób uzyskaae wzor do tej spódniczki?? Nie bardzo chce
> mi
> sie samej wymy?laae :)

bardzo prosze:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=140244

5. Data: 2008-09-11 06:15:01

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo :) Musze tylko lekko powiększyć wzór i powinnam śmigać w
spódnicy :))

druty, pranie
szukam kodów o obrazków Kubusia
{INNE} Piractwo? Czy pieniactwo mistrza J.Stawasza?
Płyty CD
[xxx]Alfabet zVervaco