pytanko

1. Data: 2000-08-06 13:26:35

Temat: pytanko
Od: "Grzes" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie odnoscnie kuchni Chinskiej
Gdzie mozna dostac dobrego Wok'a , okolice Warszawy

--
Grześ

g...@i...pl

1. Data: 2000-08-06 14:56:20

Temat: Re: pytanko
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a) w wiadomości:

>A ja bym chcial wiedziec gdzie mozna kupic dobrego wok'a w Lodzi

He, to juz tak przy okazji i ... w Szczecinie ;-).

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-08-06 14:57:06

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym chcial wiedziec gdzie mozna kupic dobrego wok'a w Lodzi

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Artur Nowacki

1. Data: 2000-08-06 15:01:50

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki napisał(a) w wiadomości:

>A moze po prostu zrobimy ogolnopolski spis dobrze zaopatrzonych sklepow ???

Oj, przydaloby sie. A tak BTW, pewnie nie bedzie to Macro ani Real - gary
tam kupione fajcza sie genialnie nawet przy malym gazie ;-))).

Pozdr
Moncia

1. Data: 2000-08-06 18:03:36

Od: "MacMac" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
na Wokach się nie znam i nie wiem które są dobre a które nie ale ostatnio
widziałam w Ikea we Wrocławiu
Ulawiec

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-08-07 04:34:50

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

MacMac <m...@b...gnet.pl> wrote in message

> Witam
> na Wokach się nie znam i nie wiem które są dobre a które nie ale ostatnio
> widziałam w Ikea we Wrocławiu
> Ulawiec
Gotowanie chinszczyzny nie tyle zalezy od woka ile od kucharza i tego z
czego sie gotuje.... Wiem, ze oryginalne woki sa blaszane i wiem jak trzeba
je przygotowywac do pierwszego smazenia i konserwowac. Ale po co, skoro
teflonowy wok tak samo smazy a jest o niebo bardziej prosty w obsludze.
Przecietny smakosz nie pozna w smaku potrawy roznicy na jakim woku byla ona
robiona... Dobry wok musi byc taki zeby mu sie rownomiernie nagrzewala
powierzchnia, a warunek ten spelnia kazda nowoczesny patelnia typu wok. Te
ktore sa sprzedawane maja splaszczone dna ( zeby mogly rowno stac na
kuchni ), bo oryginalne woki maja polokragle, ale byly wpuszczane w kuchnie
albo stawiane byly na specjalnych obreczach. Mysle, ze snob moze miec
obdymionego i obskurnego blaszanego woka udajacego oryginal, ale do
nowoczesnej kuchni pasuje bardziej teflonowy, emaliowany kolorowo.
F.

1. Data: 2000-08-07 07:53:49

Od: Slawek <g...@s...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Aug 2000 16:57:06 +0200, "Artur Nowacki"
<a...@l...home.pl> wrote:

>A ja bym chcial wiedziec gdzie mozna kupic dobrego wok'a w Lodzi

W lodzi oryginalnego woka, kutego recznie a nie z prasy, mozna kupic
na Bojownikow Getta. Jest tam taki sklepik z chinszczyzna. Bylem tam
jakies 4 m-ce temu wiec chyba jeszcze istnieje.
Slawek

1. Data: 2000-08-07 10:16:21

Od: Theli <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"f." napisał(a):

> [...]
> czego sie gotuje.... Wiem, ze oryginalne woki sa blaszane i wiem jak trzeba
> je przygotowywac do pierwszego smazenia i konserwowac.

Od pewnego czasu jestem posiadaczka woka z Ikei i jestem z niego calkiem
zadowolona. Na pewno nie jest teflonowy (ale jako calkowity lajkonik w
dziedzinie materialoznawstwa, nie wiem, jak to tworzywo sie nazywa),
wymaga konserwacji po kazdym uzyciu (raz zapomnialam i zaczal przybierac
dziwne kolory), a przez pierwsze 2-3 uzycia brudzil niemilosiernie, ale
teraz jest OK.

Pozdrawiam
Theli

Placek z orzechami