pytanko

1. Data: 2005-02-03 14:15:07

Temat: pytanko
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!
Czym najlepiej wyczyścić monitor LCD?
Oraz ile pączków zjedliście, bo ja 3 :-) I jestem coraz grubszaaa. Buuuuu
;-(
Pozdrówka
Dorota
Ps. I jeszcze jedno: jak dokumentujecie w staraniach o stypendium specjalne
dla niepełnosprawnych studentów ( pytam "dziennych") zwiększone koszty
wynikające z niepełnosprawności. Czy kupowanie nowych spodni co miesiąc lub
butów, bo się drą niemiłosiernie z powodu krzywego chodzenia to jest własnie
"taki " wydatek?
No pomózcie, to nasze pierwsze starania o stypendium specjalne.

Pa!

2. Data: 2005-02-03 14:36:49

Temat: Re: pytanko
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 03-lutego-2005 o godzinie 15:15:07 Dorota Nawara napisał/a

>Czym najlepiej wyczyścić monitor LCD?

Ale co/ Zwykła szmatka nie daje rady kurzowi? Czy też stało się coś
gorszego?

>Oraz ile pączków zjedliście, bo ja 3 :-) I jestem coraz grubszaaa. Buuuuu
>;-(

JEDNEGO!

Adam Pietrasiewicz

3. Data: 2005-02-03 14:43:37

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze wzgledu na curzyce taty 0 bo on bardzo lubi wszystko co slodkie ale
niestety nie wolno mu tego jesc

Leszek

4. Data: 2005-02-03 15:08:46

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co/ Zwykła szmatka nie daje rady kurzowi? Czy też stało się coś
> gorszego?
>
> Adam Pietrasiewicz

Mam go kika dni a znajome dzieciaki juz zdolały na nim poodbijac swoje linie
papilarne. Czyli to nie jest kurz no i nie wiem czy nie ma jakichś
specjalnych środków do takiej matrycy żeby nie uszkodzić. Po prostu kiedyś
przestrzegano mnie żeby nie dotykać i nie myć byle czym a teraz jak juz mamy
ten nowy monitor to głupio byłoby go zaraz uszkodzić.
A może przesadzam i nic się nie stanie, gdy go ściereczką bezkurzową
przetrę...
Dorota

5. Data: 2005-02-03 16:11:08

Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Czym najlepiej wyczyścić monitor LCD?
Zwykłą ścierką lekko nawilżoną wodą, delikatnie przecieram i jest OK.

> Oraz ile pączków zjedliście, bo ja 3 :-) I jestem coraz grubszaaa. Buuuuu
;-(
2 dwa bardzo świeże i smaczne ale dzień się jeszcze nie kończy ;-)
Grubasy takie jak ja, żyją krócej ale za to dłużej jedzą.
Jak się nie ma innych podniet to chociaż trzeba porozkoszować się jedzeniem.

Pozdrawiam Piotrek

6. Data: 2005-02-03 19:59:09

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia 2005-02-03 15:15,Na grupie pl.soc.inwalidzi Dorota Nawara

Dorotko
Zjadłem 6= 2 W Mszanie+4w domu :-)

--
Piotr M :)
Bałgan tu zostanie a w nim ja .... ( taka popularna piosenka)

7. Data: 2005-02-03 22:01:55

Od: "jojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawdopodnie pianka do monitorow, ale zapytaj w sklepie dla pewnosci czy nie
lepiej nadaja sie do tych monitorow pianki do notebookow, bo do
cieklokrystalicznych monitorow uzywa sie innych pianek. koszt okolo 10
zlotych

8. Data: 2005-02-04 03:57:37

Od: "Leval" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Oj, ja aż 4 !!! I do tego trochę fawotków ! :)))) Ostatecznie Tłusty
Czwartek jest raz do roku więc dlaczego mam sobie żałować ????

> Ps. I jeszcze jedno: jak dokumentujecie w staraniach o stypendium
specjalne

Ja co prawda nie dokumentuje, ale sądzę Dorotko, że to co napisałaś,
odpowiedni sformułowane (a do tego dadane jeszcze innych rzeczy) jest
włąściwe. każdy wydatek związany z niepoełnosprawnościa jest nadprogramowym
obciąrzeniem naszego budżetu.I niestety wydajemy więcej, na leki, na sprzęt
ortopedyczny, na dojazdy, na opiekę, na rehabilitację....itp.

pozdrawiam
Leval

9. Data: 2005-02-04 09:55:51

Od: "Zdzichu" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> Cze!
> Czym najlepiej wyczyścić monitor LCD?
> Oraz ile pączków zjedliście, bo ja 3 :-) I jestem coraz grubszaaa. Buuuuu

Witam

Monitor jak i komputer można pianką np. Anti-static Foam Cleaner firmy
Fellowes, 400 ml ok. 17,00 zł
Ekran monitora CRT lub LCD płynem np. Screen Cleaner firmy Fellowes, 125 ml
ok. 20,00 zł ( w środku jest jeszcze 20 chusteczek)

Trzeba uważać przy czyszczeniu ekranu LCD, zbyt mocne naciśnięcie powoduje
trwały ślad na matrycy, w pracy są dwa takie monitory, serwis gwarancyjny
odrzuca takie uszkodzenia.

Pozdrawiam Zdzichu

10. Data: 2005-02-04 12:04:25

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora