pytanko do kobiet

1. Data: 2005-02-19 14:29:43

Temat: pytanko do kobiet
Od: Pyskaty <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
ostatnio z kumplami dyskutowalismy na temat
czy kobietom bardziej sie podobają męskie tyłki owłosione czy wydepilowane
moge znac wasz poglad na to?

--
Pyskaty

Roznica miedzy seksem a seksem za pieniadze jest taka ze seks za
pieniadze kosztuje mniej

1. Data: 2005-02-20 13:44:45

Temat: Re: pytanko do kobiet
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyskaty napisał(a):
> Witam
> ostatnio z kumplami dyskutowalismy na temat
> czy kobietom bardziej sie podobają męskie tyłki owłosione czy wydepilowane
> moge znac wasz poglad na to?

NTG? Ale... Takie jak je natura stworzyla. :) Owlosiony, byle zgrabny,
tez moze byc. :)

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

1. Data: 2005-04-08 20:53:48

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> ostatnio z kumplami dyskutowalismy na temat
> czy kobietom bardziej sie podobają męskie tyłki owłosione czy wydepilowane
> moge znac wasz poglad na to?

wydepilowane?! to chyba gejom.
Gosia

1. Data: 2005-04-09 08:36:37

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bez znaczenia.ale za to wydepilowana klatka piersiowa jak najbardziej.

pozdrawiam

1. Data: 2005-04-10 14:16:42

Od: Ela <ela.koltun@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik avanti napisał:
ale za to wydepilowana klatka piersiowa jak najbardziej.

> pozdrawiam

Nie, dlaczego - mnie to zupełnie nie przeszkadza.
Pozdrawiam - Ela

Oriflame
Prosze o rade...
Salon EXCLUSIVE we Wrocławiu, czyli zrobiłam sobie tipsy
Żel p/prysznic + szampon (2w1)
lupiez