pytanoko do znawców rogalików serowych

1. Data: 2004-05-07 08:55:55

Temat: pytanoko do znawców rogalików serowych
Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyszukalam taki o to przepis na rogaliki serowe:"Po 25 dag margaryny,
białego sera i mąki,
szczypta soli,
pół łyżeczki proszku do pieczenia,
dżem lub powidła

i mam dylemat czy w nim nie brakuje jajek? napisano ze trzeba
zagnieść pokroić w kwadraty i nałożyć dżem..i upiec hmmm ale boję się
zaryzykować? może znaktoś jakiś podobny przepis??

1. Data: 2004-05-07 09:46:11

Temat: Re: pytanoko do znawców rogalików serowych
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojolka" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zagnieść pokroić w kwadraty i nałożyć dżem..i upiec hmmm ale boję się
> zaryzykować? może znaktoś jakiś podobny przepis??

to przepis z ksiązeczki wydawnictwa Proszynski i Ska? To bardzo dobry
przepis, rogaliki wychodza kruchutkie i smaczne, mozesz je robic bez obaw.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-05-07 09:47:39

Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia napisał:

> [...]
>

> to przepis z ksiązeczki wydawnictwa Proszynski i Ska? To bardzo dobry
> przepis, rogaliki wychodza kruchutkie i smaczne, mozesz je robic bez obaw.

Bardzo dziękuje to zabieram się do roboty ;-)
pozdrawiam
Ola

1. Data: 2004-05-07 09:47:52

Od: "Agusia \(Lublin\)" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojolka" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> wyszukalam taki o to przepis na rogaliki serowe:"Po 25 dag margaryny,
> i mam dylemat czy w nim nie brakuje jajek? napisano ze trzeba

Witam!
Nie brakuje tu jajek. Ja robię ten przepis jako "Leniwe ciasteczka". I nie daję dżemu
tylko smaruję wodą i posypuję grubym cukrem. Wychodzą pyszne. I bardzo szybko się je
robi.
Pozdrawiam i życzę smacznego!
Agnieszka i Złota Rybka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

1. Data: 2004-05-07 09:55:05

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziękuje to zabieram się do roboty ;-)
> pozdrawiam

od razu radze z podwojnej porcji, bo z pojedynczej zniknie blyskawicznie nim
dobrze wystygnie;-)
bardzo smaczne sa z powidlami sliwkowymi albo z dzemem z czarnej porzeczki,
kiedys robilam tez z jablkiem - w kazdy rogalik wkladalam po 8mce malo
soczystego jablka.
Ciasto jest bez cukru, wiec po upieczeniu dobrze jest porzadnie je posypac
cukrem pudrem.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-05-07 11:19:43

Od: "AL" <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz podac jeszcze sposób wykonania?

A.L.

1. Data: 2004-05-07 12:06:57

Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AL napisał:

> A mozesz podac jeszcze sposób wykonania?

jasne oto sposób wykonania
Margarynę, mąkę i ser posiekać nożem, zagnieść ciasto i ochłodzić chwilę
w lodówce.
Następnie rozwałkować, pokroić na prostokąty lub kwadraty, na każdym
położyć trochę dżemu lub gęstych powideł, uformować rożki i upiec je na
złoty kolor.
Po upieczeniu można posypać cukrem pudrem.

1. Data: 2004-05-07 18:00:29

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jasne oto sposób wykonania
> Margarynę, mąkę i ser posiekać nożem, zagnieść ciasto i ochłodzić chwilę
> w lodówce.

A sera nie trzeba mielić? Jeśli nie, to chyba też zrobię, bo akurat mam ser
a mielić mi się nie chce:-)
Ewa

1. Data: 2004-05-08 12:26:48

Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Medea napisał:

> A sera nie trzeba mielić? Jeśli nie, to chyba też zrobię, bo akurat mam ser
> a mielić mi się nie chce:-)
ja nie mieliłam i wyszło oki poprostu dobrze wyrobiłam ciasto i tyle;-)

spagetti carbonara
Ciasto kruche z zewnatrz w srodku mokre
Jaki jest przepis na pierogi
camelloni