ubijaczka planetarna ?

1. Data: 2004-05-07 10:12:12

Temat: ubijaczka planetarna ?
Od: "Sologur" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dylemat, otóż w chwili obecnej w kilku programach kulinarnych ( miedzy
innymi Pascal : poprostu gotu ) są używane ubijaczki planeterne. chciałbym
takie cudo nabyć ale nie wiem gdzie szukać, na żadnej stronie www niema
wersji mini, tylko jak już są to takie BIG do cukierni i tego typu zakładów.

Może ktos sie spotkal z takowym produktem ???

Prosze o pomoc !!!!!!!
Przemek

P.S. sa jeszcze jakies inne grupy dyskusyjne o gotwaniu niz ta ?

1. Data: 2004-05-08 10:48:48

Temat: Re: ubijaczka planetarna ?
Od: "anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sologur" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
> są używane ubijaczki planeterne. chciałbym
> takie cudo nabyć ale nie wiem gdzie szukać, na żadnej stronie www niema
> Może ktos sie spotkal z takowym produktem ???

http://www.vivamix.com.pl/

Hmm, tez mnie zaciekawiły, maja tez mnostwo różnych przystawek..

--
pozdr
anka

1. Data: 2004-05-09 09:56:49

Od: "Celina" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie uczestniczę w życiu tej grupy, ale pozwolę sobie na odpowiedź
na Twoje pytanie.

Widziałam takie ubijaczki w Galerii Centrum w Warszawie i tam też po raz
pierwszy zobaczyłam cenę... Która niestety mnie zmroziła. Więc to cudo
kosztuje od 3000zł w górę...

Pozdrawiam,
C.

pytanoko do znawców rogalików serowych